عضو شورای شهر قم گفت: برخی‌ها ‌عامدانه‌ در انتخابات شوراها مرتکب برخی تخلفات ‌شد‌ند.
کد خبر: ۴۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 17 June 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روحانی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمؤمنین (ع) و لیالی قدر اظهار داشت: برای تمام کسانی که به شوراها راه‌یافته‌اند آرزوی خدمت‌رسانی بهتر و بیشتری را از خداوند متعال مسئلت دارم.

روحانی با اشاره به برخی مشکلات و ناراحتی‌هایی که در انتخابات شوراها از سوی برخی کاندیداها مطرح‌شده بود، افزود: شنیدن و بازگو کردن این سخنان و اتفاقات غصه‌های آدم را بیشتر می‌کند که امید است که دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی با بیان اینکه همه تخلفات و بی‌قانونی‌ها ناشی از جهل به قانون نیست، تصریح کرد: همیشه جهل به قانون دلیل بی‌قانونی نیست بلکه برخی افراد بعضاً عامدانه و از روی آگاهی مرتکب برخی تخلفات می‌شوند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به دلایل گوناگون ایجاد مشکلات در انتخابات تاکید کرد: یکی از علل مهم آن این است که خود ما در انتخاب‌هایمان دقت کافی را نمی‌کنیم و همین انتخاب‌های نادرست سبب ایجاد  مشکلات بعدی می‌شود.

روحانی با انتقاد از برخی افرادی که بانام دین و انقلاب روی کار می‌آیند، خاطرنشان کرد: برخی از همین افراد با اقدامات و مواضع نادرست خود سبب جدایی و بدبینی عمومی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در هر انتخاباتی ادامه داد: تا زمانی که به این بلوغ نرسیم که چه کسانی را در چه جایگاهی مسئول کنیم نباید انتظار بهتر شدن شرایط را داشته باشیم.

عضو شورای شهر قم با انتقاد از خیل متقاضیان در به دست آوردن جایگاه‌ها و مسئولیت خاطرنشان کرد: امروز وضع با گذشته تغییر کرده است در حالی که در گذشته مردم به سراغ  فرد شایسته و قوی می‌رفتند و از او می‌خواستند که مسئولیت و اداره امری را بپذیرد اما امروز برای گرفتن پست و مقام خیلی‌ها دست و پا می‌شکنند.

روحانی با بیان لزوم انتخاب افراد توانمند در راستای حل معضلات و مشکلات شهری ادامه داد: باید  از افرادی که دارای توانمندی‌های بالایی هستند برای گرفتن مسئولیت دعوت شود تا وضعیت بهتر شود و امیدواریم که همه به این سطح از بلوغ نائل شویم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار