امام جمعه قم:
ملت غیور ایران اسلامی در سال های پس از انقلاب هرگز از آمریکایی ها و مستکبران غربی نترسیده و نخواهد ترسید. آمریکایی‌ها با اسلام مشکل دارند و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند، ملت ایران با اقتدار و تکیه بر ایمان مقابل آمریکا می‌ایستد.
کد خبر: ۴۴۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰ 17 June 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدت‌هاست که از واژه‌های جنگی در بیانات خود در زمینه مسائل فرهنگی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: استفاده از عباراتی مانند، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در عرصه فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب به آن دلیل است که از این طریق می‌خواهند به مسئولان و مردم یادآوری کنند که به‌رغم اتمام جنگ فیزیکی اما در عرصه‌های مختلف همچنان جنگ ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود افزود: دشمنان برای ناامن کردن کشور برنامه دارند و آنان با حمایت مردم و پشتوانه نیروهای مسلح راه به جایی نخواهند برد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: غربی‌ها مدت‌هاست بر ارزش‌های دینی و فرهنگی ما حمله می‌کنند و به فرموده مقام معظم رهبری، هرگاه قرارگاه‌های اصلی نتوانند به مسئولیت خود عمل کنند نیروهای دیگر آتش به اختیار خواهند بود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی نیازمند نسخه پیچی مراکزی مانند یونسکو ندارد، افزود: در این زمینه همه وظیفه دارند جلوی پورش فرهنگی دشمنان را بگیرند و خوشبختانه با حضور مردم و حمایت نمایندگان مجلس و رهبر معظم انقلاب در جلسه شورای فرهنگی لغو سند ۲۰۳۰ اعلام شد.

آیت الله سعیدی در خصوص تصمیم کنگره آمریکا درباره اعمال تحریم جدید علیه ایران، گفت: آمریکایی‌ها به منافع خود می‌اندیشند و دولتمردان آمریکا با کشوری مذاکره نمی‌کنند و ابتدا از طریق تهدید و تحریم و ترور و کودتا کارهای خود را پیش می‌برند و اگر نتوانند تن به مذاکره می‌دهند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با اسلام مشکل دارند و به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند که ملت ایران با اقتدار و تکیه بر ایمان خود مقابل آمریکا خواهد ایستاد.

امام جمعه قم ادامه داد: اگر در میان مسئولان کسانی هستند که از آمریکا می‌ترسد آمریکایی‌ها بدانند که مردم ایران روزی با دست خالی آمریکا را از کشور بیرون کردند و امروز نیز از ورود آن‌ها به کشور جلوگیری خواهند کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار