سه نماینده استان قم به همراه تیم ملی کشورمان راهی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ شدند.
کد خبر: ۴۴۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 14 June 2017
به گزارش تابناک قم، پیکارهای پاورلیفتینگ قهرمانی جهان در حالی برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران نیز نمایندگانی را در قالب تیم ملی راهی مسابقات خواهد کرد تا در برابر سایر رقیبان به رقابت بپردازند.

در ترکیب نهایی تیم ملی پاورلفتینگ کشورمان سه نماینده از استان قم در اوزان مختلف حضور خواهند داشت و  هدایت تیم ملی برعهده مجید تلخابی خواهد بود.

پس از تست دوپینگ که در روز پانزدهم خردادماه  از اردونشینان تیم ملی پاورلفتینگ کشور گرفته شد، همزمان ترکیب نهایی برای اعزام به مسابقات جهانی پاورلیفتینگ بلاروس مشخص شد.

از استان قم اکبر راشدی پور در وزن 59 کیلوگرم، محسن سالاری نژاد در وزن 93 کیلوگرم وهادی تلخابی در وزن 12 کیلوگرم در ترکیب ده‌نفره تیم ملی قرارگرفته‌اند.

تیم ملی پاورلفتینگ کشور بامداد امشب تهران را به مقصد بلاروس ترک خواهد کرد، مسابقات که بالاترین سطح پاورلیفتینگ جهان را دارد و کسب مدال قطعاً در این دوره دشوار خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشورمان نیز که از استان قم است، به دلیل دریافت داوری درجه یک بین‌المللی در این مسابقات در حضور رییس کمیته بین‌المللی المپیک در هیات ژوری بر قضاوت سایر داوران بین‌المللی نظارت خواهم کرد تا در صورت اشتباه رأی‌ها را تغییر دهد.

پیکارهای جهانی پاورلیفتینگ جهان با حضور ١٢٧ ورزشکار از سراسر از پنج‌شنبه در کشور بلاروس برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار