مدیر پیشگیری دادگستری استان قم:
مدیر پیشگیری دادگستری استان قم از شناسنامه‌دار شدن مناطق حاشیه‌نشین نیز خبر داد و گفت:‌ تهیه شناسنامه این مناطق با کمک سازمان بهزیستی و شهرداری استان انجام‌ شد.
کد خبر: ۴۴۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 14 June 2017
به گزارش تابناک قم، سعید کاویانی در دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان قم که در فرمانداری برگزار شد، از کاهش 3 هزار پرونده با دریافت مشاوره‌های مناسب در حوزه خانواده خبر داد و اظهار داشت: با ساماندهی مناسب مراکز مشاوره در سال 95، توانستیم 3 هزار پروند در حوزه خانواده را به شرایط مناسبی رسانده و شاهد  کاهش قابل‌ توجه‌ای در پرونده‌های خانواده و آسیب‌های اجتماعی  برسیم.

وی با بیان عملکرد دادگستری استان قم در سال 95 افزود: حرکت و ساماندهی مناسب مراکز مشاوره خصوصی در راستای ماده 16 و 17 قانون خانواده با هدایت‌های رئیس دادگستری استان در سال 95 یکی از اقدامات مناسب این سازمان بوده که خود عاملی برای مدیریت بهتر مرکز مشاوره‌های خانواده در استان قم شده است.

مدیر پیشگیری دادگستری استان قم  موفقیت استان در زمینهٔ مدیریت مناطق حاشیه‌ای را یکی دیگر اقدامات مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: استان قم در سال گذشته در حوزه مدیریت مناطق حاشیه‌نشین به مقام برتر در کشور دست پیداکرده است.

کاویانی از شناسنامه‌دار شدن مناطق حاشیه‌نشین نیز خبر داد و تصریح کرد: تهیه شناسنامه این مناطق به کمک سازمان بهزیستی و شهرداری استان انجام‌شده و در حال حاضر همه اطلاعات این مناطق با جزئیات کامل در دسترس قرار دارد.

وی با گلایه از 3 کارگروه مرتبط با مناطق حاشیه‌نشینی گفت: 3 کارگروه مرتبط به سازمان راه شهرسازی، اداره تعاون و استانداری حتی یک جلسه مشترک در زمینهٔ مناطق حاشیه‌نشین نیز باهم نداشته و حاضر به پاسخگویی نسبت به عملکرد خود نیستند که این‌ یکی از عوامل نداشتن بازدهی مناسب‌تر در این زمینه بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار