رئیس برنامه ‌و بودجه استان قم:
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم گفت: در حال حاضر در کنار طرح‌های وزارت بهداشت ۲ هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی از سوی سرمایه‌داران و خیران در حال ساخت است.
کد خبر: ۴۳۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 12 June 2017
به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در استان در حوزه بهداشت و درمان در سال گذشته اظهار کرد: افتتاح بیمارستان فرقانی با 350 تخت از اقدامات مهمی بود که در سال گذشته باهدف خدمت‌رسانی به مردم و با هزینه یک هزار و 700 میلیاردی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه استان قم در حوزه تخت‌های بیمارستانی با کمبودهایی روبروست، افزود: در حال حاضر در کنار طرح‌های وزارت بهداشت 2 هزار و 200 تخت بیمارستانی از سوی سرمایه‌داران و خیران در حال ساخت است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان قم نقش خیران در ایجاد تخت‌های بیمارستانی را پررنگ دانست و گفت: 95 درصد تخت‌های بیمارستانی در قم توسط خیران و بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

رضوی با تأکید بر اینکه تخت‌های بیمارستانی در قم تاکنون 38 درصد رشد داشته است، ابراز کرد: مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های سلامت شهری و روستایی از دیگر اقدامات مهم دولت در سال‌های گذشته بوده است که این میزان نیز 150 درصد رشد داشته است.

وی افتتاح بیمارستان نیروگاه را از اولویت‌های برنامه‌ها در قم برشمرد و عنوان کرد: اتمام بیمارستان منطقه نیروگاه به دلیل پرجمعیت بودن این منطقه در اولویت برنامه‌های دولت و استان قرار دارد که امیدواریم تا هفته دولت این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار