با رد اعتراض صبا؛
فرجام خواهی باشگاه صبای قم از کمیته اخلاق با رد اعتراض صبا نسبت به حوادث هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال بی نتیجه ماند. این در حالی است که معاون اجرایی باشگاه صبای قم خبر صدور رای کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال عیله تیم فوتبال صبای قم را رد کرد.
کد خبر: ۴۳۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴ 11 June 2017
به گزارش تابناک قم، باشگاه صبای قم پس از این که به لیگ دسته اول فوتبال ایران سقوط کرد با تنظیم شکایتی به کمیته اخلاق خواستار تحقیق و تفحص در مورد اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و اتفاقات غیر ورزشی برای بقای تیم سیاه جامگان مشهد شد.

بر این اساس، باشگاه صبای قم اصرار داشت که در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برابر تیم سیاه جامگان در مشهد بر اساس ارتباطات خارج از عرف و به طور عمدی از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرده است و به همین دلیل نتیجه را به حریف واگذار کرده است.

موضوع دیگری که صبا روی آن تکیه داشت پنالتی از دست رفته تیم ماشین سازی تبریز در دیدار این تیم برابر سیاه جامگان مشهد در تبریز بود که بازیکن تیم تبریزی در آخرین دقیقه بازی پنالتی خود را به آسمان زد تا سیاه جامگان در تبریز بازنده نشود.

از این گذشته، اشتباهات محرز داوری علیه صبای قم در جریان دیدار هفته آخر برابر استقلال خوزستان در قم نیز دلیل دیگری بود که باشگاه صبای قم با اعتراض به کمیته انضباطی، داوران و اخلاق به دنبال روشن شدن ابعاد آن و احقاق حقوق خود بود.

در نهایت کمیته اخلاق آب پاکی را روی دست صبای قم ریخت و اعلام کرد تخلفی در جریان دیدارهای پایانی لیگ برتر فوتبال محرز نشده است و بدین ترتیب فرجان خواهی صبا در مورد بقا در لیگ برتر فوتبال بی نتیجه بود.

حکم کمیته اخلاق به این معنا است که باشگاه صبای قم باید به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال ایران باشد و توان و تمرکز خود را برای چنگ زدن به ریسمان نازک بازگشت به لیگ برتر، به حضوری قدرتمند در لیگ یک معطوف کند.

صدور رای کمیته اخلاق و فدراسیون علیه تیم صبا مورد تایید نیست

این در حالی است که معاون اجرایی باشگاه صبای قم مطالب ارائه شده در فضای مجازی مبنی بر صدور رای کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال عیله تیم فوتبال صبای قم را رد کرد و گفت: چنین حکمی از سوی فدراسیون به باشگاه صبا اعلام نشده و موارد ارائه شده گمانه زنی رسانه ای است.


سید مهدی خازنی افزود: روز دوشنبه هفته جاری قرار است نماینده باشگاه صبا با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون در مورد شکایت خود توضیح دهد.

وی ادامه داد: مواردی که در فضای مجازی پیرامون وارد نبودن شکایت باشگاه صبا از صبح امروز مطرح شده، مورد تایید باشگاه نیست.

در فضای مجازی آمده است: کمیته اخلاق آب پاکی را روی دست صبای قم ریخت و اعلام کرد تخلفی در جریان دیدارهای پایانی لیگ برتر فوتبال محرز نشده است و بدین ترتیب فرجام خواهی صبا در مورد بقا در لیگ برتر فوتبال بی نتیجه بود و حکم کمیته اخلاق به این معناست که باشگاه صبای قم باید به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال ایران باشد.

خازنی افزود: اگر شرایط حضور تیم در لیگ برتر فراهم شود سه اسپانسر را برای حمایت از این تیم شناسایی کردیم و با برنامه در مسابقات حضور پیدا می کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط بازگشت تیم به لیگ برتر فراهم نشود حضور در لیگ دسته یک به استانداری مربوط می شود.

تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور در آخرین بازی خانگی خود با نتیجه 2 بر 1مغلوب استقلال خوزستان شد و به لیگ دسته یک سقوط کرد.

در همان روز نیز تیم سیاه جامگان مشهد که با یک امتیاز کمتر از صبای قم از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک بود با پیروزی مقابل تیم پرسپولیس تهران توانست در لیگ برتر ابقا شود.

مسئولان باشگاه صبای قم اکنون به داوری مسابقه بازی صبای قم و استقلال خوزستان که یک گل تیم صبا را مردود اعلام کرده، اعتراض دارند و از سوی دیگر معتقدند که در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس بازی جوانمردانه رعایت نشده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
ای کاش مدیریت ضعیف باشگاه به جای شکایت به کمیته اخلاق در صدد اصلاح روش مدیریتی و باشگاه داری خود می بود تا تیم به دسته یک سقوط نکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار