حوادث تروریستی تهران نظام را در مبارزه با تروریسم راسخ تر خواهد کرد
نسل جدید مشاهده می‌کنند که در دهه 60 چگونه ملت ایران با تروریسم و منافقان مبارزه کردند؛ البته وقوع این حوادث به طور حتم عزم نظام اسلامی را در مبارزه با تروریسم راسخ تر و مقاوم تر از قبل خواهد کرد.
کد خبر: ۴۳۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹ 08 June 2017
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت قم در مجتمع فرهنگی ولایت این استان، اظهار داشت: ملت ایران و نظام اسلامی در مسیر مبارزه با تروریسم به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه ملت ایران در کنار سایر ملت ها با تروریسم، افزود: ملت ایران در عین حال در مقابل کشورهای حامی تروریسم نیز خواهند بود.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: نظام اسلامی امروز برغم قرار گرفتن در خط مقدم مبارزه با تروریسم و همچنین تمامی توطئه ها و برنامه ریزی هایی که علیه ملت ایران می شود، به یک منطقه امنی در بین کشورهای منطقه تبدیل شده که این مساله بیش از هر چیز نشانگر این است که نیروهای امنیتی کشور مانند همیشه آگاه هستند و از امنیت ملت ایران دفاع می کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی برنامه ریزی بر علیه آن و آسیب رساندن به ملت ایران بوده است، افزود: دشمن تاکنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد، و از این به بعد نیز نخواهد توانست.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان مشاهده های خود از واقعه تروریستی امروز مجلس افزود: امروز ما نمایندگان مجلس طعم امنیت را بهتر چشیدیم و به اهمیت و بزرگی کار شهیدان مدافع حرم بیشتر پی بردیم.

امیرآبادی تصریح کرد: حوادث امروز از نظر ملت ایران که در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همه این وقایع را دیده و آزمودند چیز خیلی مهمی نبود.
وی با یادآوری بمباران ها و حمله های رژیم بعثی عراق به شهرهای مختلف کشور از جمله قم و شرکت مردم در انتخابات ها و راهپیمایی ها با وجود این حمله ها، افزود: امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خیلی عادی ادامه داشت، ولی اگر مجالس دیگر دنیا بود نمایندگان با ترس و واهمه خیلی سریع منطقه را ترک می کردند.

وی آرامش نمایندگان مجلس در حادثه تروریستی مذکور را نشانه ثبات و اقتدار نظام اسلامی توصیف کرد، و افزود: این موضوع که تروریست ها در ساختمان کناری صحن علنی مجلس دنبال کار تروریستی خود هستند، ولی مجلس به کار خودش خیلی عادی ادامه می دهد، کشور را خیلی آرام نگه داشت.

امیرآبادی گفت: این 2 حادثه همزمان تروریستی نشان داد که تروریست های کور دل می خواهند در برابر انقلابی که معمار کبیر آن حضرت امام (ره) بوده و از سویی دیگر مجلسی که به نوعی حافظ منافع ملت و ارزش های انقلاب است، رویارویی کنند.

وی با بیان اینکه ما سالیان سال است که در عراق و سوریه در حال جنگیدن با تروریسم هستیم، افزود: این امنیتی که در داخل کشور داشتیم و داریم به برکت شهیدان تقدیم شده در راه تروریسم است.

امیرآبادی همچنین گفت: تروریست هایی که اقدام به عملیات انتحاری در تهران و به شهادت رساندن تعدادی از کارکنان و مراجعان مجلس کردند، دست پرورده و حمایت شده از سوی یکی از کشورهای منطقه بودند، و ملت ایران به زودی در جریان آن قرار خواهند گرفت. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار