مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم با بیان این که قصد خروج امتیاز نماینده فوتسال قم از استان را ندارم، گفت: به همه نشان دادیم که همه چیز پول نیست.
کد خبر: ۴۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 24 May 2017
به گزارش تابناک قم، رسول قلی‌زاده اظهار داشت: تمام شهر و استان ما بابت صعود تیم فوتسال آتلیه طهران قم به لیگ برتر فوتسال خوشحال هستند البته روزی که این تیم را بستیم خیلی‌ها نظرات متفاوتی دادند و گفتند این تیم به نیمه راه هم نمی‌رسد و حتی با آسانسور هم بالا نمی‌رود اما امروز ثابت کردیم که خواستن توانستن است.

وی افزود: به همه نشان دادیم که همه چیز پول نیست و عشق و علاقه و غیرت می‌تواند به موفقیت بینجامد البته مشکلات مالی بسیار زیادی داشتیم و روز اول که قرار بود وارد لیگ یک شویم قول‌های زیادی به ما داده شد اما این قول‌ها تحقق نیافت.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم گفت: تعهد من برای کمک به تیم ۲۰ میلیون تومان بود اما در ادامه راه کسی به من کمک نکرد و من مجبور شدم به تنهایی بار این تیم را بر دوش بکشم و از زندگی‌ام برای این تیم گذاشتم.

قلی‌زاده بیان داشت: من برای این باشگاه وام گرفتم و هزینه کردم و بخشی از کمک از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ما شد البته در میانه راه کمک‌هایی از سوی دوستان شد که از همه آن‌ها قدردانی می‌کنم و بدون این کمک‌ها، رساندن بار تیم به مقصد امکان پذیر نبود.

وی عنوان کرد: در ۲ بازی اول مرحله نهایی با نتیجه نزدیک ۵ بر ۴ بازنده شدیم و در بازی‌های خانگی هم به همت و حمایت هواداران نتایج خوبی گرفتیم البته در بازی پایانی هم مشکلات زیادی داشتیم و اتفاقات عجیبی رخ داد و از بازی ساوه بوی اتفاقات غیر ورزشی می‌آمد.

مدیر عامل باشگاه آتلیه طهران قم تصریح کرد: تیم ما با توان صد در صد بومی به اینجا رسید و من نیز این ایده را ندارم که بخواهم تیم آتلیه طهران را از قم خارج کنم یا به دست نا اهل آن بسپارم و این تیم، حق بچه‌های قم است اما من دیگر نمی‌توانم هزینه کنم و امیدوارم حمایت شوم تا تیم بتواند به کار خود ادامه دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار