حسن مالکی نژاد که در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم با کسب حدود 70 هزار رای از حدود هشتصد هزار واجد شرایط رای دادن، به عنوان نفر اول و از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان انتخاب شد، دارای مدرک ادبیات فارسی و لیسانس اندیشه های امام خمینی (ره) است و سابقه معاونت ناحیه آموزش و پرورش، معاونت کاروانهای حج و مدیریت دبیرستان هدایتی را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۴۲۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 24 May 2017
به گزارش تابناک قم، وی در ایام تبلیغات انتخاباتی در نشست  خبری با خبرنگاران که در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد در پاسخ به اینکه برنامه های شما برای شورای شهر و بهبود وضعیت قم چیست؟ گفت: فعلا برنامه ای ندارم و اگر به شورا راه یافتم مشکلات را بررسی میکنم و راهکار میدهم!
 
وی در مقابل اصرار خبرنگاران گفت: من اهل کارم و زمانی که مدیر دبیرستان هدایتی بودم صبح زود باغچه های دبیرستان را مرتب میکردم و آب میدادم و حیاط را آب پاشی میکردم تا دانش آموزان و معلمان در طول روز نشاط داشته باشند.
 
وی توضیح نداد که در شورای شهر قم هم قصد همین کار را دارد یا خیر؟
 
مالکی نژاد در پاسخ به اینکه هدفش از کاندیدا شدن چیست گفت: من زمانی که معاون ناحیه آموزش و پرورش بودم خدمات خوبی نظیر برپایی زیارت عاشورا در مدارس و کارهای فرهنگی دیگر داشتم اما از سال 92 و در دولت روحانی از من استفاده نکردند و مرا به یک مدرسه کوچک فرستادند و دیدم که این محل برای ارائه خدمت به مردم کوچک است لذا کاندیدای شورای شهر قم شدم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار