رئیس هیأت‌ کاراته استان قم:
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای قم برای کسب بیشترین سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا در آخرین پیکارهای انتخابی تیم ملی به روی تاتامی می‌روند.
کد خبر: ۴۲۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 22 May 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: با توجه به شروع بسیار خوبی که کاراته‌کاهای قم در دو میدان مهم برون‌مرزی یعنی لیگ جهانی کاراته و همچنین پیکارهای کاراته بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی داشتند، سال پرمدالی را برای کاراته قم پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته که فروردین ماه به میزبانی کشور امارات به انجام رسید و در آن تمام چهره‌های مطرح کاراته دنیا حضور داشتند، امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 67 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و سعید علی‌پور در وزن منهای 67 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم اضافه کرد: این دو چهره پرتوان و آماده بعد از درخشش خود در این رقابت‌ها از سوی کادر فنی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های کاراته 2017 قهرمانی آسیا انتخاب شدند و مهدی‌زاده در وزن اختصاصی خود و علی‌پور در کومیته تیمی عضو تیم ملی خواهند بود.

وی افزود: سپس نوبت به اعزام امیر مهدی‌زاده به رقابت‌های کاراته بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید که به میزبانی باکوی آذربایجان برگزار شد و مهدی‌زاده با کسب مقام سوم وزن منهای 60 کیلوگرم از این رقابت‌ها نیز نشان برنز به ارمغان آورد.

برخوردار ابراز کرد: اکنون برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا به منظور برگزاری انتخابی تیم‌های ملی مردان و بانوان از سوی فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی شده است و این پیکارها روزهای دوم تا پنجم خرداد ماه به میزبانی تهران به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ترکیب تیم ملی در تمام رده‌های سنی باید 45 روز قبل از آغاز این رقابت‌ها مشخص شود، پیکارهای انتخابی تیم ملی برنامه‌ریزی شده تا تیم ملی تیر ماه امسال در اوج آمادگی برابر رقبای آسیایی خود به میدان برود.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی آسیا تیر در قزاقستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: بدین ترتیب کاراته‌کاهای مدعی عضویت در تیم ملی از عصر روز دوم خرداد وارد اردو می‌شوند و صبح چهارشنبه سوم خرداد در یک رقابت انتخابی به میزبانی سالن شهید کبکانیان به روی تاتامی می‌روند، ضمن اینکه انتخابی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پسر در هر دو بخش کاتا و کومیته انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار