مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قم از استانداردسازي كامل ۱۹۰ بوستان تا پايان سال ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت اجرای فاز سوم طرح ایمن‌سازی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر قم، اظهار کرد: ما در حوزه ایمن‌سازی بوستان‌ها با توجه به تاکیدی که از طرف مدیران ارشد شهرداری صورت گرفت از سال ۹۴ اقدامات اولیه را آغاز کردیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ بوستان در شهر قم، بیان کرد: از این تعداد با توجه به بررسی‌ها ۲۷۰ بوستان نیازمند ایمن‌سازی بودند و از این تعداد در دو فاز اقدامات را برنامه‌ریزی کردیم.

جوادیان با تاکید بر اینکه در دو پیمان با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال بیش از ۱۹۰ بوستان ایمن‌سازی شد، خاطرنشان کرد: این ۱۹۰ بوستان براساس اولویت‌بندی در سازمان پارک‌ها ایمن‌سازی شد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه ۲۷۰ بوستان از لحاظ خطرسازی ایمن‌ شد ۱۹۰ بوستان نیز به طور کامل استاندارد سازی شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در قالب این پروژه نه تنها ایمنی در بوستان‌ها ایجاد می‌شود بلکه به استاندارد بودن آنها نیز توجه خواهد شد، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در گذشته در بوستان‌های شهر قم وجود داشت بحث عدم تطابق روشنایی و فضای بوستان‌ها و بعضا خاموش بودن فضای پارک‌ها بود که در این پروژه با طراحی و اقداماتی که صورت گرفت توانستیم بخش عمده این مشکل را برطرف کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار