در تصادف و برخورد شدیدی که بین کامیون و موتورسیکلت درمحور جمکران در مجاورت جاده کوه خضر در قم اتفاق افتاد موتورسیکلت تقریبا به دونیم تقسیم شد اما تنها عاملی که باعث نجات جان راکب موتور جوان شد استفاده از کلاه ایمنی گزارش شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: استفاده راکب موتورسیکلت از کلاه ایمنی جان او را نجات داد.

مهدی فراهانی با اشاره به حادثه عصر امروز در قم عنوان کرد: کلاه ایمنی و حفاظت از ناحیه سر و گردن راکب موتور سوار را در قم از مرگ حتمی نجات داد.

وی افزود: در تصادف و برخورد شدیدی که امروز بین کامیون وموتورسیکلت درمحور جمکران در مجاورت جاده کوه خضر در قم اتفاق افتاد راکب موتور به طور معجزه اسا ازمرگ حتمی نجات یافت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: در این حادثه موتورسیکلت تقریبا به دونیم تقسیم شد اما تنها عاملی که باعث نجات جان راکب موتور جوان شد استفاده از کلاه ایمنی گزارش شد.

وی بیان کرد: علیرغم شدت آسیب های وارده و شکستگیهای فراوان درنقاط مختلف بدن کلاه ایمنی باعث محافظت از ناحیه سر وگردن راکب شد. 

فراهانی اظهار داشت:م جروح این تصادف پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی وفوریت توسط امبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکزدرمانی منتقل شد. 

کلاه ایمنی راکب موتور سوار را در قم از مرگ نجات داد+ تصاویر


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار