تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و این حضور را رأی «آری» مجددی به جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۲۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم، در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده است: حماسه پرشور 29 اردیبهشت و حضور عظیم مردم پای صندوق‌های رأی پیش از آنکه رأی، «آری» مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود باطل‌السحر فتنه گران به شمار رفته و چنان‌که مقام معظم رهبری فرمودند این حضور مردمی سایه جنگ را از سر این مرز و بوم دورتر از هر زمان دیگری کرد.

در ادامه این پیام آمده است: اینک که به فضل الهی چنین افتخاری نصیب این نظام مقدس شد، وظیفه خویش می‌دانم تا از تمام ملت بزرگ ایران در هرکجای دنیا که با حضور خود، پاسخی دندان‌شکن به حسودان و طمع ورزان نسبت به این آب ‌و خاک دادند و مدالی سترگ بر سینه ستبر جمهوری اسلامی نهادند تشکر و قدردانی کرده و مسؤولیت سنگینی که این حضور گسترده بر عهده رئیس‌جمهور محترم و منتخبین شوراهای شهر و روستا نهاده به ایشان یادآور شوم.

در این پیام تصریح شده است: در پایان از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توفیقات روزافزون ایشان و ملت شریف ایران را از خداوند منان خواستارم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار