مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم مطرح کرد
مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم گفت: مرحله دوم پاكسازي تبليغات انتخابات با دستور فرماندار رئيس هيات اجرايي انتخابات انجام شد.
کد خبر: ۴۲۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸ 21 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به روند پاکسازی شهر پس از پایان مهلت قانونی تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: با توجه به دستور فرماندار پاکسازی محدوده شعب تا ۱۰۰ متری قبل از آغاز روند رای‌گیری در دستور کار قرار گرفته بود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آغاز روند اخذ رای از جمعه گفت: در فاز دوم پاکسازی پوسترهای انتخاباتی سطح شهر هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و خدمات موتوری در قالب ۶۰ اکیپ پاکسازی شهر فعالیت داشتند.

میرهادی با تاکید بر اینکه مرحله دوم پاکسازی محیط شهری با دستور رئیس هیات اجرایی آغاز شد، افزود: پیش‌بینی شده بود با پایان مهلت اخذ رای و اعلام دستور رئیس هیات اجرایی مرحله دوم پاکسازی آغاز شود و با توجه به گستردگی کار و وضعیت عمومی تبلیغات انتخابات با اولویت معابر اصلی و هسته مرکزی شهر پاکسازی انجام شد که در این زمینه ۳۰ دستگاه واترجت و دستگاه فعالیت کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار