رئیس هیأت‌ کشتی استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌ کشتی استان قم گفت: کشتی قم در مسابقات 2017 کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا از دو نماینده برخوردار است.
کد خبر: ۴۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳ 19 May 2017
به گزارش تابناک قم، محسن وزیری اظهار کرد: نخستین سالی است که مسوولیت ریاست هیأت‌ کشتی استان قم را تجربه می‌کنم اما افتخارم این است که سال‌ها در این رشته ورزشی فعالیت حرفه‌ای و قهرمانی داشته‌ایم و به عنوان یک خدمتگزار در کنار کشتی قم بوده‌ام.

وی ادامه داد: مسوولیت که از نیمه دوم سال 1395 با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت‌ کشتی استان قم بر عهده من قرار گرفته، وظیفه‌ام را در مقابل چهره‌های با تجربه و با دانش عرصه مربیگری، داوری و سایر بخش‌های هیأت‌ و همچنین قهرمانان و نام‌آوران این رشته سنگین‌تر کرده است.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم تصریح کرد: با این حال معتقدم به دلیل اینکه در دوره مدیریت قبل پایه‌گذاری خوبی برای رشد و پیشرفت کشتی قم شده، کار سخت و مشکلی برای تداوم این مسیر نداشته باشیم، چون اصل موفقیت در هیأت‌ کشتی قم، انجام کار بر اساس برنامه‌ریزی است.

وی یاد آور شد: هیأت‌ کشتی قم با کمی تغییر نسبت به گذشته، همان مسیر را طی می‌کند و هدف ما این است که کشتی همچنان یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی استان قم در میادین داخلی و برون‌مرزی باشد و هر ساله شاهد حضور چهره‌های شاخص کشتی قم در تیم‌های ملی و افتخارآفرینی آنها در میادین مختلف باشیم.

وزیری بیان کرد: در سال جاری تا کنون یک سهمیه برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان آسیا کسب کرده‌ایم، سهمیه‌ای که با درخشش محمدجواد رضایی در پیکارهای انتخابی تیم ملی نصیب کشتی قم شده و در کنار وی یکی از بهترین مربیان کشتی قم و کشور نیز نماینده قم در پیکارهای قهرمانی آسیا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران، محمدجواد رضایی فرنگی‌کار جوان و آینده‌دار قم برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور در رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی آسیا وارد اردوی تیم ملی شده است.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم اضافه کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا نهم خردادماه در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد و محمدجواد رضایی در وزن 55 کیلوگرم تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهد.

وی یاد آور شد: در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران یکی از بهترین‌های تاریخ کشتی قم و مربیان شاخص این رشته در ایران یعنی روح‌الله میکائیلی مربی سازنده کشتی قم نیز حضور دارد و تیم ملی روزهای 25 تا 28 خرداد در شهر تایچونگ کشور چین‌تایپه به میدان می‌رود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار