رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در پای صندوق‌ رای در انتخابات شرکت کرد. در آشفتگی‌‌های امنیتی منطقه که همه کشورها به نوعی درگیر هستند برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم امنیت ساز است و موجب دفع دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 19 May 2017
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی صبح جمعه با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان امامزاده ابراهیم قم در دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده مردم قم در مجلس سپس در جمع خبرنگاران بر لزوم حضور حماسی و باشکوه آحاد مردم در انتخابات تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در انتخابات و تعیین سرنوشت خود حضوری گسترده و یکپارچه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که نقش ایران در منطقه تا حد زیادی به انتخابات وابسته است و وقتی که مردم حضوری گسترده در تعیین سرنوشت خود داشته باشند، این حضور موجب ایجاد امنیت برای کشور است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط منطقه، انتخابات از شرایط متفاوتی برخوردار است، اضافه کرد: در آشفتگی‌‌های امنیتی منطقه که همه کشورها به نوعی درگیر هستند برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم امنیت ساز است و موجب دفع دشمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات در بهبود و پیشرفت کشور تاثیرگذار است، یادآور شد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس و... هرکدام به نوبه خود موثر است.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تصدی بالاترین مقام قوه مجری از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: انتخابات شوراها نیز در پیشرفت امور شهری اثرگذاری خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از انتخابات موجب بالاتر رفتن وزن جمهوری اسلامی در منطقه می شود، یادآور شد: امیدواریم امروز در منطقه شاهد حضور گسترده همه اقشار مردم به ویژه رای اولی‌‌ها باشیم و این انتخابات دستاورد ارزنده ای برای مردم باشد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار