جهانگیری در قم:
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید رابطه خوبی با مرجعیت و روحانیت داشته است و بیشتر هفته‌ها وزرا برای استفاده از رهنمودهای مراجع به قم سفر می‌کردند.
کد خبر: ۴۲۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۹ 18 May 2017
به گزارش تابناک، اسحاق جهانگیری شامگاه چهارشنبه با سفر به شهر قم در جمع حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در ورزشگاه حیدریان قم در سخنانی اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یکی از حساس‌ترین روزهای ملت ایران است که مردم با آرای خود سرنوشت ۴ ساله آینده آن را تعیین می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: این شور و اشتیاقی که امروز در قم دیده می‌شود در سراسر کشور نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه دولت در ۴ سال اخیر تلاش کرد انقلاب اسلامی به مسیر اصلی خود بازگردد، افزود: در سال‌های گذشته در اثر سوء مدیریت در سیاست خارجی و داخلی کشور دچار خسارت شد.

جهانگیری با بیان اینکه امروز ایران هراسی به ایران دوستی در دنیا تبدیل شده است، افزود: برجام فرصتی است که در اثر آن مسیر توسعه و پیشرفت کشور با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه همه جریان‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا فرزندان نظام هستند، گفت: عده‌ای می‌خواهند جریانات اصلی انقلاب را از صحنه خارج کنند و بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید رابطه خوبی با مرجعیت و روحانیت داشته است و بیشتر هفته‌ها وزرا برای استفاده از رهنمودهای مراجع به قم سفر می‌کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حل مسئله اشتغال از راه فریبکاری محقق نمی‌شود، افزود: باید سرمایه به کشور بیاید تا بتوان برای جوانان شغل ایجاد کرد.

جهانگیری با اشاره به ملاقات خود با مقام معظم رهبری در دو ماه گذشته، اظهار داشت: من به عنوان نماینده جریان اصلاح‌طلب دو ماه قبل با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کردم و حضرت آقا نیز فرمودند اصلاح‌طلبان فرزندان من هستند همانند اصولگرایان.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سند ۲۰۳۰ بیانیه است که در آن قید شده ایران در چارچوب مقررات کشور و باورهای دینی و اسناد بالادستی مواردی را اجرا خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار