فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در انتخابات فضای مجازی و حقیقی در قم کنترل شده خواهد بود، گفت: پلیس به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات نیست بلکه از راه‌های اجتماعی و فرهنگی سعی در کنترل آن دارد.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 16 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از کارکنان این فرماندهی در راستای تامین نظم و امنیت کنگره عظیم نیمه شعبان، به قدردانی تولیت مسجد مقدس جمکران، استاندار قم و معاون سیاسی امنیتی استاندار از پلیس قم اشاره و اظهار کرد: در مراسم نیمه شعبان با وجود اینکه خیلی از سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی نقش آفرینی می‌کنند اما نقش پلیس برجسته و غرور آفرین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات پدیده سیاسی تنها نیست بلکه یک هستی اجتماعی است یعنی یک ملت اعلام می‌کند تصمیم گیر آینده خود است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه ملت ایران با انتخابات به دنیا ثابت می‌کنند خودشان صاحب نظام هستند، از انتخابات به عنوان سپر دفاعی در برابر تهاجم دشمن نام برد و افزود: انتخابات سپری در برابر باور و نقشه غلط دشمن ایجاد کرده و معادلات نظامی آنها را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخابات پشتوانه سیاسی کشور است به تلاش دشمنان در مخدوش کردن موقعیت ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: حضور مقتدرانه در فضای بین المللی و تثبیت جایگاه نظامی در دنیا به دلیل حضور پرشور مردم در انتخابات است.

مجتبایی با بیان اینکه اینکه امنیت همه جانبه انتخابات بر عهده پلیس است، به سه مرحله از تامین امنیت شامل قبل، حین و بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: اهمیت مرحله قبل از انتخابات به دلیل ثبت نام نامزدها، تبلیغات آن‌ها و سعی مردم در شناسایی فرد مورد نظر بوده که اگر فردی با تبلیغات مسموم بخواهد خللی در امنیت بوجود بیاورد پلیس جلوی او خواهد ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات فضای مجازی و حقیقی در قم کنترل شده خواهد بود، ادامه داد: پلیس به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات نیست بلکه از راه‌های اجتماعی و فرهنگی سعی در کنترل آن دارد.

مجتبایی با اشاره به اهمیت مرحله بعد از انتخابات، بر آمادگی و هوشیاری بیش از پیش و مدیریت و کنترل فضای انتخابات تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار