رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امشب و فردا شاهد وزش شدید باد در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵ 16 May 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری از اوایل شب با وزش باد نسبتا شدید همراه است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت بوده و کمترین و بیشترین دمای استان امروز 16 درجه و 37 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت است، فردا حداقل و حداکثر دمای قم 18 درجه و 38 درجه است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات با وزش شدید باد همراه است. در این روز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است، روز چهارشنبه کمترین و بیشترین دمای استان قم 18 درجه و 38 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته منطقه جمکران با 39 درجه گرم ترین نقطه استان و منطقه دستجرد هم با 15 درجه سردترین نقطه استان قم بوده است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای شهر قم طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت کمترین دمای ثبت شده در این شهر 16 درجه و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم 35 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فردا شاهد گرد و خاک محلی در شهر قم هستیم، اما این پدیده ادامه دار نیست، همچنین دمای این شهر طی روزهای آتی تقریبا ثابت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار