با کسب عنوان سوم در ماده کوهستان؛
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم از کسب نشان برنز آسیا توسط دوچرخه سوار قمی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴ 16 May 2017
به گزارش تابناک قم، محمد کاظم حججی اظهار داشت: رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش کوهستان در چین در حال برگزاری است و تیم ملی دوچرخه سواری ایران در حالی در این مسابقات شرکت کرده است که یک دوچرخه سوار قمی در ترکیب خود دارد.

وی افزود: در رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان در کشور چین تیم ملی کشورمان درحالی خالق شگفتی شد که در ترکیب خود سجاد طاهری دوچرخه سوار قمی را در اختیار داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: نخستین مدال تاریخ دوچرخه سواری کوهستان ایران توسط سجاد طاهری دوچرخه سوار قمی به دست آمد در حالی که تیم ملی در بخش امدادی تیمی به مقام سوم رسید و سجاد طاهری یکی از ۵ عضو تیم ملی در این ماده بود.

حججی بیان داشت: در حالی که  تیم ۵ نفره کشورمان متشکل از سجاد طاهری و سایر هم تیمی‌هایش فرانک پرتو آذر، محمدحسین اسکندری،، محمد پورشریف و فراز شکری در ماده تیمی امدادی رشته کوهستان به دیدار رقبای خود رفتند موفق به کسب نخستین مدال تاریخ این رشته در این ماده شدند.

وی عنوان کرد: در پایان این ماده تیم ملی کشورمان پس از کشورهای ژاپن و چین در جایگاه سوم قرار گرفت و گردن آویز برنز این رقابت‌ها برسینه این دوچرخه سوار قمی قرار گرفت در حالی که مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان سال ۲۰۱۷ به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم تصریح کرد: دوچرخه سواری قمی در بخش کوهستان رشد شایان توجهی داشته است به طوری که مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان قم بر پایه مسابقات کوهستان برگزار می‌شود و سال گذشته نیز مربی اسلوونیایی تیم ملی برای بررسی وضعیت ورزشکاران قمی این رشته به قم سفر کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار