در کشور امریکا با استفاده از بستر فروش اینترنتی در سایت آمازون نسبت به ارایه این محصول به مشتریان همت گمارده ایم.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷ 16 May 2017
به گزارش تابناک قم، استان قم در کنار تمامی ویژگی های معنوی و خاص خودش، به اسم سوهان نیز معروف است، سوهان قم امروز به عنوان یک سوغات ویژه استان قم مطرح است که نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج کشور نیز مخاطبان خاص خودش را دارد.

یکی از برندهای معروف و پرسابقه سوهان قم، "سوهان خودکار" است که علاوه بر بازارهای داخلی توانسته بازارهای خارجی را نیز تصاحب کرده و به عنوان یک برند اصلی و ویژه به حساب می آید.

سوهان خودکار قم از برندسازی تا فروش در بازارهای جهانی

مجتبی نوری مدیر روابط عمومی سوهان خودکار در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به  اینکه سوهان خودکار بیش از نیم قرن تجربه تولید و ارائه سوهان در سطح کشور را دارد اظهار داشت: سوهان خودکار امروز به دنبال جذب رضایت مشتری است و تنوع بسته بندی و مدل های تولید متنوع نمود این مهم است ، تلاش بر این بوده که با رعایت حق خریداران و جذب بیشتر مشتریان از بقیه رقبا در ایت حوزه فروش عقب نماند.

وی ادامه داد: سوهان امروز بیش از یک سوغات است وبه عنوان یک شیرینی مهم در سبد غذایی مردم قرار گرفته است ، شهر مقدس قم به دلیل زائر پذیری در اطراف حرم مطهر شاهد فروش سوهان به عنوان یکی سوغات شهری هستیم ، اما متاسفانه اغلب محصولات توزیعی در این مناطق فاقد کیفیت لازم است و از مواد اولیه نامناسب استفاده می شود که ورود ارگان های لازم برای برخورد با متخلفان را لازم می دانیم.

مدیر روابط عمومی سوهان خودکار در تشریح وضعیت نامناسب سوهان های مورد نظر اظهار داشت: رقابت ناسالمی که در این حوزه به دلیل تراکنش مالی مناسب آن وجود دارد باعث شده برای مثال به جای استفاده از روغن های حیوانی مناسب از روغن های نباتی نامرغوب استفاده کنند، که رعایت اصول مناسب کار باعث کاسته شدن سود برندها به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب و مرغوب شده است.

وی ادامه داد: دید مردم نسبت به قبل بهتر و شناخت بهتری به سوهان های خوب پیدا شده است، بحث صادرات سوهان و بازارهای داخلی مورد بحث و کار در این مجموعه است ، سوهان خودکار برای فروش در شهرستانها و تهران  نیز در حال پیگری است.

نوری در زمینه فروش محصولات سوهان در بستر مجتمع های بین راهی اظهار داشت: فروش در این مجتمع ها کار مناسبی بوده است که لازمه سیستم فروش فعلی در کشور است ، در قم نیز مجتمع های خوبی ایجاد شده و مورد رضایت مشتریان قرار گرفته است ، اما متاسفانه بعضی از سودجویان با استفاده از عدم آگاهی مشتریان نسبت به این مهم کوتاهی کرده و از اعتماد مشتری سوء استفاد می کنند.

سوهان خودکار قم از برندسازی تا فروش در بازارهای جهانی

مدیر روابط عمومی سوهان خودکار در حوزه فروش خارج از کشور نیز با اشاره به فروش در کشور امریکا اظهار داشت: در کشور امریکا با استفاده از بستر فروش اینترنتی در سایت آمازون نسبت به ارایه این محصول به مشتریان همت گمارده ایم ، در بازار اروپا نیز در حال پیگیری اجرای سیستم فروش مناسب با پایلوت کشور بلاروس هستیم تا در بازار اروپا نیز حضور مناسبی داشته باشیم ، کشوره های حوزه دریای خزر نیز یکی دیگر از بازارهای مورد بررسی است.

وی در خصوص محصولات جدید سوهان خودکار بیان داشت : سوهان بدون شکر اولویت بعدی تولید این مجموعه است ، در حال رایزنی با شرکت های مناسبی هستیم که واحد فنی با رسیدن به یک استاندار لازم نسبت به تولید انبوه و قرارگیری در سبد فروش قرار گیرد ، به دلیلی مشکلاتی که کشوره های حوزه خلیج فارس به خصوص امارات در حوزه بیماریهای مانند دیابت وجود دارد و تبلیغات سوء در خصوص شیرینیجات وجود دارد بتوان با  رسیدن به این محصول و تولید آن با استانداردهای مناسب بازار مناسبی برای این شرکت فراهم نماید.

نوری با اشاره به عدم رعایت استاندار تولید و مواد اولیه مناسب در این محصول از سوی بعضی از تولید کنندگان اظهار داشت: برندهای با سابقه قمی خواستار استفاده از افزودنی های که فاقد ساختار و استانداردهای مناسبی بوده، مورد بررسی دقیق قرار گرفته است ، که خوشبختانه در این حوزه با اعمال دقیق و نکته سنجی عوامل امر باعث بروز موارد خاصی در این حوزه نشده است ، متاسفانه بعضی از تولید کنندگان صرفا سود حاصله را مد نظر قرار می دهند و کیفیت مد نظر نمی باشد.ارگانهای نظارتی می توانند با نظارت بهتر و بیشتر ساختار مناسبی برای آن پیدا کرده و در صورت عدم اجرای درست با آن برخورد مکفی شود.

مدیر روابط عمومی سوهان خودکار در پایان با اشاره به شعبان سوهان خودکار در قم گفت: شعبه یک خیابان  اراک کوی قم نو، شعبه دوم مسجد مقدس جمکران روبروی درب 6 مجتمع 15 شعبان و شعبه سوم بلوار شهید بهشتی  جنب سینما شقایق است.

شایان ذکر است سوهان خودکار قم موفق به کسب گواهینامهHACCPیا حسپ به معنای تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی و گواهینامه ISo9001به معنای گواهینامه سیستم مدیریت و گواهینامه FDA مجوز صنایع غذا و داروی امریکا نیز شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار