مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم حضور فعال توليد كنندگان و صنايع كوچك در بازاريابي‌هاي ديجيتال و ماركتينگ الكترونيك را امري اجتناب ناپذير عنوان كرد.
کد خبر: ۴۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 14 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با مینا مهرنوش عضو شورای اطلاع رسانی سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران با اعلام این مطلب اظهارداشت: صنایع کوچک ومتوسط در کشور ایران بدلیل کوچک بودن حجم تولید و محدودیت‌های اعتباری امکان و توان حضور جدی در بازارهای جهانی را به صورت فیزیکی ندارند.

وی با بیان اینکه یکی از فلسفه‌های وجودی اجرای مدل توسعه خوشه‌های کسب و کار در ایران توانمند سازی واحدهای کوچک ومتوسط بود گفت: خوشبختانه خوشه‌های کسب و کار توانستند نتایج و دستاوردهای خوبی در بخش توانمندسازی، فعالیت‌های گروهی، برندسازی، آموزش و ایجاد کنسرسیوم صنایع کوچک ومتوسط انجام دهند. ولی لازم است در کنار اینها سایر مدل‌ها و فرایندهای موجود روز در دنیای تجارت مد نظر قرار گیرد.

طیبی نژاد یکی از مدل‌های بازارهای جهانی را بهره گیری تولید کنندگان و بازرگانان از فضاهای مجازی و تجارت الکترونیک دانست و ورود فعالان صنایع کوچک و متوسط ایران را در این امر اجتناب ناپذیر ارزیابی کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بالا بودن ضریب بهره گیری از دستگاه‌ها و فضاهای دیجیتال در ایران را مناسب عنوان کرد و افزود: طی چند سال اخیر شاهد افزایش ضریب نفوذ فضاهای مجازی و دستگاه‌های دیجیتال در ایران همراه با سایر کشورها هستیم و ما باید از این موضوع فرصتی برای عرصه اقتصاد، تولید و صنعت خود به‌وجودآوریم.

وی سهل‌ترین راه ورود تولیدات صنایع کوچک قم در بازارهای جهانی در کنار حضور در نمایشگاه‌های بین المللی را استفاده از تجارت الکترونیک برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا همکاری مناسبی را با پارک علم و فناوری پردیس فارابی دانشگاه تهران در قم در چهار بخش بازاریابی دیجیتال آموزش توسعه مدیریت منابع انسانی و مراکز نوآوری ایده‌ها و خلاقیت آغاز خواهیم کرد تا واحدهای تولیدی بتوانند به راحتی در این عرصه حضور پیدا کنند.

طیبی نژاد ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، بخش خصوصی و صنایع کوچک استان در بخش تجارت الکترونیک در قم نسبت به برند سازی در این بخش نیز فعال عمل کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار