دبیر هیئت تیراندازی استان قم:
دبیر هیئت تیراندازی استان از درخشش تیراندازان قمی و کسب مدال طلای سید رؤیا صبح خیر در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 14 May 2017
به گزارش تابناک قم، جواد متقیان اظهار داشت: هیئت تیراندازی استان قم در سال 95 عملکرد قابل قبولی را از خود به‌جای گذشته و در سال 96 نیز به دنبال تکرار و دفاع از این عنوان‌ها خواهد بود.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم افزود: نخستین مرحله مسابقات آزاد کشوری به میزبانی استان تهران با حضور 400 تیرانداز برگزار شد و نمایندگان استان قم نیز برای دفاع از جایگاه خود به روی خط آتش رفتند.

وی گفت:استان قم با ترکیب 8 نفره خود در دو بخش آقایان و بانوان تیمی را به سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران اعزام کرد تا در دو بخش تفنگ و تپانچه با حریفان رقابت کنند.

متقیان با اشاره به اینکه سطح مسابقات در این دوره بسیار بالابودِ، عنوان کرد: سید رؤیا صبح خیز قهرمان مسابقات آزاد مرحله اول سلاح‌های بادی کشور در رشته تفنگ بادی شد و مینا روحیان در جایگاه چهارم ایستاد.

دبیر هیئت تیراندازی استان بیان کرد:سیده رویا صبح خیز  تیراندازی از خطه قم  توانست با غلبه بر هشت حریف خود در فینال رشته تفنگ بادی بانوان در رده جوانان و نوجوانان عنوان نخست کشور را کسب کند.

به گفته وی،در این رقابت‌های مینا روحیان دیگر بانوی تیرانداز قمی بعد از  نیلوفر داوودی از خراسان رضوی و حدیث یاوری حقیقی از تهران که توانستند به ترتیب دوم و سوم شوند به جایگاه چهارمی بسنده کرد.

متقیان تصریح کرد: ریحانه حیدری هم در فینال رشته تپانچه بادی جوانان و نوجوانان مرحله اول مسابقات آزاد کشور و کسب مقام هشتم را کسب کرد  و هادی غرباقی در مرحله فینال تفنگ بادی در جایگاه پنجم کشور قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار