رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم گفت: رقابت جذاب و پر هیجان مینی‌گلف قهرمانی قم به مناسبت عید فرخنده نیمه شعبان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴ 13 May 2017
به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری اظهار کرد: آنچه که موجب ایجاد رونق گلف و رشته‌های زیر مجموعه آن نظیر مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ می‌شود همین برگزاری رقابت‌های استانی است که انگیزه رقابت را نیز در بین چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته و با تجربه‌های آن ایجاد می‌کند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات مینی‌گلف قهرمانی مردان و بانوان قم اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت عید فرخنده نیمه ماه شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در هر دو بخش مردان و بانوان به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم اضافه کرد: در رقابت‌های بخش مردان مینی‌گلف جام شعبان در قم، شاهد حضور بیش از 20 مینی‌گلف باز بودیم و شرکت کنندگان در رقابت برای کسب عناوین برتر به میزبانی زمین آمادگی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: با پایان این مسابقات پس از سه راند رقابت، حمید منصوری با اسکور 114 موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه محمد مولوی با اسکور 117 مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و محمد عالی‌پناه با اسکور 119 به مقام سوم بسنده کرد.

دلاوری خاطرنشان کرد: محمد عالی‌پناه و معین رشیدی‌مقدم نیز با تساوی در اسکور 119 و پس از پایان این رقابت‌ها با انجام بازی پلی‌آف برای کسب جایگاه سوم تلاش کردند که در نهایت عالی‌پناه سوم شد، ضمن اینکه محسن جباری و محمد علویون به عنوان مارشال و ناظر بر زمین در این مسابقات حضور داشتند و در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح قهرمانی و هدایا تقدیر به عمل آمد.

وی ابراز کرد: این رقابت‌ها در بخش بانوان نیز به انجام رسید و در پایان دو راند رقابت، مهسا یزدانی موفق شد با کسب اسکور 83 مقام قهرمانی را کسب کند، ضمن اینکه نسرین دانشور راد و سمانه سعادتی با اسکور 93 به تساوی دست یافتند و در بازی پلی‌آف، نسرین دانشور موفق به کسب مقام دوم شد و سمانه سعادتی مقام سوم را از آن خود کرد، همچنین راحله لطفی در این مسابقه به عنوان مارشال، ناظر بر میدان مسابقه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار