یک دستگاه اتوبوس که حامل ۴۰ دانشجو بود، در جاده سلفچگان به قم، مقابل بیمارستان امام رضا(ع) کاملا در آتش سوخت ولی به کسی آسیبی وارد نشده است. آتش ابتدا از قسمت لاستیک عقب اتوبوس شروع شد و پس از مدتی تمام اتوبوس طعمه حریق شد.
کد خبر: ۴۲۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۹ 12 May 2017
به گزارش تابناک قم، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی قم با اشاره به وقوع اتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس در قم، گفت: کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

حمید کریمی با اشاره به آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس در جاده سلفچگان به قم، مقابل بیمارستان امام رضا(ع)، گفت: این اتوبوس که حامل ۴۰ دانشجو بود کاملا در آتش سوخت ولی به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه ساعت ۶ و ۳۳ دقیقه صبح امروز این حادثه به آتش نشانی قم اعلام شد، گفت: مأموران اطفای حریق ساعت ۶ و ۴۲ دقیقه در محل حاضر شده و ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه آتش خاموش شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری قم اظهار داشت: آتش ابتدا از قسمت لاستیک عقب اتوبوس شروع شد و پس از مدتی تمام اتوبوس طعمه حریق شد.

استاندار قم نیز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم اظهار داشت: اینکه خودروهای تولید داخل دچار آتش‌سوزی می‌شوند موضوع تأسف‌باری است.

حادثه آتش سوزی اتوبوس حامل ۴۰ دانشجو در قم+ تصاویر

حادثه آتش سوزی اتوبوس حامل ۴۰ دانشجو در قم+ تصاویر

حادثه آتش سوزی اتوبوس حامل ۴۰ دانشجو در قم+ تصاویر
برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار