لیگ برتر کشتی فرنگی کشور
کشتی‌گیران قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر پاس اندیمشک به برتری رسید.
کد خبر: ۴۲۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ 12 May 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته نخست از فصل 1396 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های ایران عصر امروز با انجام چند مسابقه پیگیری شد و در یکی از دیدارهای مهم برای علاقمندان به کشتی در قم، تیم شهدای مدافع حرم قم برابر پاس اندیمشک صاحب برتری شد.

تیم‌های پاس اندیمشک و شهدای مدافع حرم مسابقه‌ای جذاب و تماشایی را در آغاز فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشتند و سرانجام این مسابقه با برتری 6 بر 2 به نفع شاگردان یکی از سه مربی برتر سال 1395 کشتی فرنگی ایران در تیم شهدای مدافع حرم قم یعنی روح‌الله میکائیلی به پایان رسید.

این دیدار عصر امروز در خانه کشتی و به عنوان دیداری از گروه نخست مقدماتی فصل جدید لیگ کشتی فرنگی 300 روزه کشور به انجام رسید و کشتی‌گیران دو تیم در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند و نماینده قم با پیروزی از میدان خارج شد.

در این دیدار برای پاس اندیمشک در 59 کیلوگرم بهروز ملکی، در 66 کیلوگرم پیمان رضایی، در 71 کیلوگرم محمدحسن حسینی،  در 75 کیلوگرم علی نوروزی، در 80 کیلوگرم مجید دهقان، در 85 کیلوگرم امیررضا نرگسی، ‌در 98 کیلوگرم مهدی کشاورز و در 130 کیلوگرم شادمان عظیمی به میدان رفتند.

همچنین کشتی‌گیر ذخیره تیم پاس اندیمشک فرشاد رستمی بود و در کادر فنی این تیم نیز سیامک قیطاسی، اسماعیل زمانیان، اسکندر عیسوند و رسول شمس در کنار تشک بودند و عباس مرادی نیز مسوولیت سرپرستی این تیم مدعی را بر عهده داشت اما اندیمشکی‌ها گام نخست را با شکست برداشتند.

در ترکیب تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم نیز در 59 کیلوگرم امید قادری، در 66 کیلوگرم علی‌اصغر پاسالاری، در 71 کیلوگرم بهنام افشار نیک، در 75 کیلوگرم هادی علیزاده‌پورنیا، در 80 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، در 85 کیلوگرم علی قیطاسی، در 98 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در 130 کیلوگرم محمدجواد جمال حضور داشتند.

ذخیره‌های تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم نیز علی زینتی‌رفاه و محمدرضا رضایی بودند و در کنار روح‌الله میکائیلی مربی تیم‌ ملی جوانان و یکی از سه مربی برتر کشتی فرنگی ایران در سال 95 که سرمربی این تیم است، مهدی‌ علیزاده‌پورنیا  وحسین عالمی نیز حضور داشتند و سرپرست این تیم نیز محسن حلوایی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار