رقابت‌هاي كشتي آزاد انتخابي رده سني خردسالان قم براي شناخت برترين‌ها به منظور اعزام به مسابقات قهرماني كشور با معرفي نفرات برتر پايان يافت.
کد خبر: ۴۲۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم، به دلیل اینکه کشتی‌گیران قم باید در رقابت‌های کشتی فرنگی و‌ آزاد قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف به میدان بروند، هیات کشتی قم برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به این مسابقات اقدام به برگزاری  پیکارهای انتخابی استان کرد.

همزمان با اعیاد فرخنده ماه مبارک شعبان امروز مسابقات انتخابی کشتی آزاد قم در رده سنی خردسالان به انجام رسید و برترین‌های این مسابقات معرفی شدند تا بلافاصله به اردوی آماده‌سازی دعوت شده و زیر نظر کادر فنی برای حضور موفق در مسابقات آینده آماده شوند.

رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد رده سنی خردسالان قم به میزبانی خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه به انجام رسید و آزادکاران مدعی در 12 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که مسابقات ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1383 تا دهم دی‌ماه سال 1385 برگزار شد.

شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان 28، 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 85 کیلوگرم بر روی دو تشک سالن کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به میدان رفتند و در پایان از نفرات برتر تجلیل شد.

نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد انتخابی رده سنی خردسالان استان قم با برگزاری رقابت‌های انتخابی در حالی مشخص شدند که با احتساب مجموع امتیازات تیمی، تیم کشتی آزاد زنده‌یاد پودنکی به عنوان نخست و مقام قهرمانی دست یافت، تیم کشتی خردسالان شهید بیطرفان در جایگاه دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد و تیم انصار به مقام سوم رسید.

در اوزان مختلف این پیکارها نیز محمدجواد ابوطالبی، وحید غلامی، امیرعباس سلگی، محمدمهدی معانی، ابوالفضل رسولی، محمدامین سعادتی، امیر ابرقویی، امیرحسین اقبالی، امیرعلی هنرمند، محمدحسین نظاری و امیر خلج نفراتی بودند که صاحب عنوان نخست و مقام قهرمانی شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار