مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم:
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از بازگشایی تقاطع غیرهمسطح بلوار کریمی با پیامبر اعظم و اتصال بلوار کبیری به میدان مرجعیت تا فردا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت تکمیل تقاطع غیرهمسطح بلوار کریمی با پیامبر اعظم اظهار کرد: این تقاطع حدفاصل بلوار کبیری منطقه پنج و بلوار کریمی منطقه چهار قرار گرفته است که بخش عمده‌ای از رینگ ترافیکی را متصل و بازگشایی می‌کند.

وی با بیان اینکه اتصال این رینگ در راستای تسهیل و بهبود در تردد شهری و دسترسی بهتر به بلوار پیامبر اعظم و مسجد مقدس جمکران خواهد بود خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی کلیه نیروهای سازمان توسعه و عمران و شهرداری منطقه چهار و پنج تا فردا قبل از شب نیمه شعبان مسیر اصلی به طول یک کیلومتر و 500 متر بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه با تکمیل این پروژه بلوار کبیری به میدان مرجعیت متصل می‌شود خاطرنشان کرد: از جمله معارضات اصلی پروژه تملک و آزادسازی بخش عمده اراضی خارج از محدوده در منطقه چهار، جابجایی لوله فاضلاب 600 و آب شیرین 300 بود.

وی از جمله شاخص‌های عملیات این پروژه را اجرای شمع، بتن ریزی، دیواره سازی، خاکبرداری، خاکریزی، جدول گذاری و روسازی و روشنایی مسیر عنوان کرد و گفت: اعتبار کل پروژه حدود 400 میلیارد ریال است که با تکمیل چهار رمپ غیرهمسطح آن دسترسی‌های طرفین بلوار پیامبر اعظم به این بلوار تکمیل می‌شود.

حلوائی‌زاده با بیان اینکه کل پروژه ظرف دو ماه آینده تکمیل خواهد شد تصریح کرد: از ویژگی رمپ‌های اتصال بلوار پیامبر اعظم آن است که مسیر پیاده را قطع نکرده تا زائرین بتوانند به صورت پیاده مسیر را طی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار