مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم حمايت از كارآفرينان و واحدهاي توليدي فعال در پروژه‌هاي انتقال دانش و فن آوري روز جهان را مورد تاكيد قرار داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد اظهار کرد: امروز با توجه به ساختار صنعت و تولید کشور، بیش از هر زمان دیگری نیاز این عرصه به دانش روز و فن آوری نوین مشاهده می‌شود.

وی حرکت جهشی و خارج از معمول برای رونق اقتصادی را بهره گیری و اتصال متخصصان دانشگاهی و صاحبان فکر واندیشه با بدنه تولید و صنعت عنوان و بیان کرد: فعالان عرصه دانش می‌توانند با قرار گرفتن در کنار فعالان تولید کشور نسبت به انتقال داده‌های خود و عملیاتی کردن علم روز برای  پر کردن حلقه مفقوده زنجیره ارزش محصولات داخلی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: در همین راستا جلسات و بازدیدهای مشترکی توسط معاونت صنایع کوچک این شرکت برای مراکز دانش بنیان و فن بازار و واحدهای صنعتی اجرایی شده که تا کنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون حلقه‌های مفقوده زیادی در این راستا شناسایی شده‌اند گفت: طی سال گذشته پنج پروژه در استان شناسایی شد که به دانش فن آورانه اعلام نیاز کرده و مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار گرفتند.

طیبی نژاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون دو واحد توانسته‌اند نسبت به رفع نیاز خود اقدام کنند که دریکی از موارد، در نتیجه نشست‌های تخصصی فن آوری نوعی داروی گیاهی در اختیار واحد صنعتی تولید دارودرمان استان قرار گرفت که پس از مطالعات و تحقیقات فراوان سبب شده فرآورده جدید گیاهی درمان ناباروری بدست آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: هم اکنون در حال حمایت از پروژه‌های دیگری در این بخش هستیم و موفقیت‌هایی نیز بدست‌آمده که بزودی در اختیار مردم شریف قم قرار خواهد گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار