مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم گفت: در نيمه شعبان هزار و ۷۰۰ دستگاه تاكسي و ۲۵۰ دستگاه تاكسي ون خدمات رساني مي‌كنند.
کد خبر: ۴۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی از خدمات رسانی هزار و ۷۰۰ دستگاه تاکسی و ۲۵۰ دستگاه تاکسی ون در نیمه شعبان به زائرین و همشهریان خبر داد و اظهار کرد: مسیر خدمات رسانی تاکسی‌ها از حرم مطهر به جمکران از مسیر بلوار پیامبر‌اعظم(ص) تا درب دو مسجد مقدس جمکران است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه در این ایام ۵۰ نفر از پرسنل ستادی و بازرسی فعال خواهند بود، گفت: از صبح پنج شنبه تا جمعه شب این نیروها فعال بوده و روند خدمات رسانی را مدیریت می‌کنند.

عزتی اضافه کرد: ۱۱ شرکت حمل و نقل تاکسیرانی در حوزه خدمات رسانی در نقاط مختلف اعم از میدان ۷۲ تن، میدان مطهری، چهارراه بازار، میدان جانبازان و پل‌آهنچی فعال خواهند بود و به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شبکه‌های تاکسی بی سیم با ظرفیت هزار دستگاه تاکسی در قالب پنج شبکه به صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد، گفت: تلفن رسیدگی به شکایات و انتقادات و پیشنهادات سامانه ۱۳۷ و ۳۶۶۲۸۸۰۰ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات مردمی هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این ایام با تاکسی‌داران متخلف شدیدا برخورد خواهد شد، افزود: رانندگان حق هیچ افزایشی در کرایه ندارند؛ نرخ روز کرایه این مسیر هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ شبانه از ۲۲ تا ۶ صبح ۲ هزار تومان است.

عزتی بیان کرد: کرایه مسیر میدان ۷۲ تن به مسجد جمکران نیز در روز ۲ هزار و ۱۰۰ و شب ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

وی ابراز کرد: ۵۰ دستگاه تاکسی نیز به صورت صلواتی مسیر حرم به جمکران را تردد می‌کنند که تاکسی‌ها با تابلو مخصوص مشخص هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار