معاون اداره کل ورزش و جوانان قم از اعزام ۲ نماینده ورزش قم به بازی های کشورهای اسلامی در باکو خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم، روح الله رمضانی اظهار داشت: بازی‌های کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان به زودی آغاز می‌شود و کاروان ورزشی ایران با ترکیبی از ورزشکاران مرد و زن در رشته‌های مختلف در حال اعزام به این کشور همسایه است.

وی افزود: سهم ورزش قم از اعزام به این مسابقات ۲ نفر است به طوری که یک داور از رشته بوکس و یک ورزشکار در رشته کاراته از استان قم در ترکیب کاروان اعزامی به باکو حضور دارند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: امیر مهدی زاده کاراته کای خوشنام استان قم در این مسابقات در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم برای تیم ملی کاراته ایران روی تاتامی می‌رود و به دنبال کسب اولین مدال طلای برون مرزی خود در سال ۹۶ است.

رمضانی بیان داشت: مهدی زاده که اخیراً در مسابقات لیگ جهانی کاراته در امارات به مقام سوم رسید با ۲ مدال طلای جهان و یک مدال برنز جهانی و کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی پر افتخارترین کاراته کای ایران است و از وی انتظار می‌رود در باکو نیز طلا بگیرد.

وی عنوان کرد: دیگر نماینده ورزش قم در کاروان بازی‌های کشورهای اسلامی مجید عباس زاده است که ریاست هیئت بوکس استان قم را بر عهده دارد و به عنوان داور بین المللی بوکس در این مسابقات روی رینگ خواهد رفت.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در قالب برنامه حمایتی خود از ورزشکاران دارای شانس حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، امیدوار است بتواند چند نماینده در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی آینده در خاک اندونزی داشته باشد و این هدف دور از ذهن نیست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار