رئیس اتاق بازرگانی استان قم:
رئیس اتاق بازرگانی استان قم گفت: واحدهای برجسته تولیدی کشور در حال کاهش خطوط تولید خود هستند، به همین علت دولت باید در شرایط کنونی به فکر این واحدها باشد.
کد خبر: ۴۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 10 May 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل خاکی در حاشیه دیدار استاندار قم با فعالان بخش خصوصی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید در سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» از کارآفرینان حمایت شود، اظهار کرد: واحدهای برجسته تولیدی کشور در حال کاهش خطوط تولید خود هستند به همین علت دولت باید در شرایط کنونی به فکر این واحدها باشد.

وی با تاکید بر اینکه کشور با مشکلات مختلفی اقتصادی روبه رو است، اضافه کرد: تولید با مشکلات مختلف روبه روست به همین علت افزایش بیکاری یک موضوع طبیعی است؛ برای اینکه مشکل بیکاری در کشور رفع شود باید به دنبال تقویت تولید باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان قم خاطرنشان کرد:‌ برخی از واحدهای تولیدی اکنون در صف دریافت تسهیلات هستند چرا که به علت باقی ماندن اقساط تسهیلات قبلی تا کنون به آنها تسهیلات جدیدی پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های مختلف باید با واحدهای تولیدی استان قم مشارکت کنند، مطرح کرد: اکنون مشکل تولید در سطح ملی مطرح است به همین علت باید تصمیم‌های در سطح ملی برای رفع این مشکل گرفته شود.

آقاجانی از اهتمام بخش خصوصی نسبت به رفع مشکلات استان یاد کرد و ادامه داد: اگر بخش خصوصی از نظر اقتصادی به شرایط مطلوبی برسد و توانایی لازم را داشته باشد می‌تواند در رفع مشکلات مختلف استان مشارکت کند.

سید صدرالدین موسوی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری قم نیز طی سخنانی در این جلسه با بیان اینکه تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی باید به آنها پرداخت شود، اظهار کرد: بدون داشتن نقدینگی واحدها نمی‌توانند فعالیت خود را به نتیجه برسانند به همین علت بانک‌ها باید نسبت به حمایت‌های مالی از واحدها نگاه ویژه داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار