معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم گفت: مسئولان و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان همراه با زائران مسجد مقدس جمکران از روز سه شنبه در آن مکان روحانی مستقر و آماده برگزاری جشن های نیمه شعبان خواهند شد.
کد خبر: ۴۲۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 09 May 2017
به گزارش تابناک قم، یونس عالی پور در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم، افزود: همه امکانات استان قم آماده است تا مانور معنوی و عظیم نیمه شعبان که یک همایش بین المللی است با حضور زائران داخلی و خارجی به شکل باشکوهی برگزار شود.

وی بیان کرد: کمیته های تخصصی برای پذیرایی مطلوب از زائران تصمیم های لازم را اتخاذ کرده اند و هماهنگی های لازم با مسئولان هیات های مذهبی و کمیته های مردمی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که زائران مسجد مقدس جمکران در هنگام سفر به شهر مقدس قم ابتدا بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت می کنند، امکانات لازم برای استقبال از زائران در حرم مطهر بانوی کرامت نیز درنظر گرفته شده است.

عالی پور گفت: دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به زائران نیمه شعبان، به منظور تامین امنیت و رفاه مردم تا پایان روز جمعه هفته جاری در مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند بود.

وی افزود: از مسئولان دستگاه های اجرایی استان قم می خواهیم امکانات تحت اختیار خود را برای استقبال از زائران اختصاص دهند و همچنین با حضور موثر در این همایش عظیم تلاش کنند تا این مراسم به نحوی مطلوب برگزار شود.

جمعه هفته جاری، نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج) است؛ بسیاری از مردم مناطق مختلف ایران و جهان بر اساس آیینی مذهبی برای حضور در مسجد مقدس جمکران در شب نیمه شعبان به شهر قم سفر می کنند.

جلسه شورای اداری استان قم با حضور حسین مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، عطا الله ملکی تبار رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم و اعضای شورای اداری استان برگزار شد و در پایان آن از دستگاه های برتر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار