عضو کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر برخی از مسئولان آن‌قدر زمانی که برای ست‌کردن لباس خود می‌گذارند، برای اقتصاد مقاومتی می‌گذاشتند، قطعاً در این عرصه موفق می‌شدیم.
کد خبر: ۴۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 09 May 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور اظهار داشت: چرا مسئولان دولتی از جوان‌گرایی حرف می‌زنند درصورتی‌که پیرترین کابینه را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های 1500 میلیارد تومانی برخی از وزرا از کجا آمده است، افزود: با شعار نمی‌شود درد مردم را حل کرد، کسانی که به ثروت‌اندوزی افتاده‌اند چطور می‌خواهند برای مردم کار کنند.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر برخی از مسئولان آن‌قدر زمانی که برای ست کردن لباس خود می‌گذارند برای اقتصاد مقاومتی می‌گذاشتند قطعاً در این عرصه موفق می‌شدیم.

وی تصریح کرد: دولتمردان در شعار می‌گویند با دنیا تعامل داریم، که باید پرسید آیا تعامل فقط آمریکاست؟ چرا ایران که با ترکمنستان هزار کیلومتر مرز دارد این‌قدر حجم اقتصادی پایینی با این کشور دارد؟

ذوالنور با اشاره به  اینکه وضعیت کنونی کشور عجیب‌وغریب است، خاطرنشان کرد: هنگامی‌که یکی از مسئولان آمریکایی به کشوری سفر می‌کند همه مسئولان مربوطه را همراه خود می‌برد، اما در کشور ما همه فامیل‌های خود را به این سفرها می‌برند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
(اگر برخی از مسئولان آن‌قدر زمانی که برای ست کردن لباس خود می‌گذارند برای اقتصاد مقاومتی می‌گذاشتند قطعاً در این عرصه موفق می‌شدیم.) آيا اين سخن از يك نفر آدم ملبس به لباس روحانيت و از حوزه علميه قم مي تواند باشد كه به رييس جمهور محبوب يك مملت بزند!!آيا اين شايستگي نمايندگي مردم شريف شهر خون و قيام را دارند آيا اين به مشروطه نمي انجامد!!!‌مي دانيد چرا اين حرف را ميزنم چون(حركت يك پروانه الان آيا مي تواند در چند ماه بعد توفاني در فلان نقطه كره زمين مثلا در آمريكا به پا كند؟) و آيا اين سخن ذوالنوري مي تواند چنين القاء كند كه يك روحاني ملبس به لباس مقدس روحانيت كه نماينده حوزه علميه اسلاميه اند و به مقام اجرايي رياست جمهوري يك كشور مهم در منطقه رسيده اند مسايل مملكتش به اندازه ست كردن لباسش برايش مهم نيست . آقاي ذوالنوري آيا در پيشگاه عدل خداوند هم مي توانيد اين ادعا را مدلل كنيد!!! وآيا روحانيت ما بايد چنين باشد!! چنين انتظاري از نماينده مردم قم بود!!! به كجا مي رويد مگر به قول آيت الله مكارم قدرت دنيايي و مقام دنيايي چقدر ارزش دارد كه تو چنين شخصيت يك هم لباسي و هم نوع و هم سنخ خودت را زير سوال مي بري؟؟؟؟!!!!! از خداوند طلب عفو مي كنيم براي اين روحاني تازه كار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار