رئیس ستاد انتخابات قم واجدین شرایط رای دادن در استان قم را 834 هزار و 827 تن اعلام کرد. فرماندار قم نیز از ممنوع بودن فعالیت ستاد های انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر در خیابان شهدای قم(صفائیه) خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 07 May 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس ستاد انتخابات قم در چهاردهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: 834 هزار و 827 تن دراین استان واجد شرایط رای دادن هستند.

احد جمالی افزود: همه دستگاه های اجرایی باید برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی در فضای سالم و رقابتی تلاش لازم را صورت دهند.

وی ادامه داد: مبنای انتخابات شورآفرینی و افزایش سرمایه های اجتماعی است که با قرار گرفتن امکانات در اختیار همه ی دیدگاه های سیاسی این مهم محقق می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و برگ زرین دیگری از حمایت مردمی از این نظام اسلامی است.

ممنوعیت فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای شهر قم

فرماندار قم نیز از ممنوع بودن فعالیت ستاد های انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر در خیابان شهدای قم(صفائیه) خبر داد.

رضا سیار افزود: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان و به منظور جلوگیری از مشکل ترافیکی و پیشگیری از سلب آسایش کسبه و شهروندان، راه اندازی ستاد انتخاباتی از سوی نامزدهای شورای اسلامی شهر قم در خیابان صفائیه ممنوع است.

وی با بیان اینکه ازدحام ناشی از استقرار ستادهای نامزدها در این خیابان، موجب بروز مشکلات و مزاحمت هایی برای شهروندان می شود تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، هیچ یک از نامزدهای شورای اسلامی شهر قم و حامیان آن ها، مجاز به برپایی ستاد در این نقطه از شهر نخواهند بود.

فرماندار قم همچنین 21 تا 27 اردیبهشت را زمان مجاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان و تاکید کرد: هرگونه اقدام تبلیغی قبل و بعد از این زمان، تخلف محسوب شده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار