سقوط صبا با اشتباهات داور يا تباني؟
شنیدها حاکی از این است که صبایی‌ها معتقدند پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار نداده و در همین ارتباط، این باشگاه شکایتی را تنظیم کرده و به فدراسیون ارائه کرده است.
کد خبر: ۴۱۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 06 May 2017
به گزارش تابناک قم، صبای قم به اتهام عدم رعایت بازی جوانمردانه به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهره تیم‌های سقوط‌کننده مشخص شد و صبا نیز با قبول شکست برابر استقلال خوزستان راهی لیگ دسته اول شد.

در زمانی که تیم فوتبال سیاه‌جامگان برابر تیم از پیش قهرمان شده پرسپولیس تهران صف‌آرایی کرد و پیروز شد، بسیاری از افراد این را شائبه تبانی عنوان می‌کردند.

سرخ‌پوشان پایتخت به بسیاری از بازیکنان خود به علت دیدار حساس برابر الوحده استراحت داده بودند و با ترکیب دوم خود به مصاف سیاه‌جامگان رفتند.

حضور پرسپولیس با ترکیب متفاوت مقابل سیاه‌جامگان و استفاده از بازیکنان جوان در این بازی و باخت صبای قم به استقلال خوزستان، انتقاد مسئولان باشگاه صبای قم را در پی داشت.

شنیدها حاکی از این است که صبایی‌ها معتقدند پرسپولیسی‌ها بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار نداده و در همین ارتباط، این باشگاه شکایتی را تنظیم کرده و به فدراسیون ارائه کرده است.

البته قضاوت داور مسابقه یعنی اشکان خورشیدی نیز بسیار بحث‌برانگیز بوده به حدی که هواداران تیم صبا وی را عامل سقوط می‌دانند.

اگر داور گل کاملا سالم ما را می‌گرفت، بازی تمام می‌شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم راجع به اتفاقات رخ داده در هفته پایانی لیگ برتر گفت: همه علاقمندان به فوتبال و مردم دیدند که چه اتفاقاتی رخ داد و یک داور همه چیز را به هم ریخت، اگر داور گل کاملا سالم ما را می‌گرفت، بازی تمام می‌شد و بچه‌ها بهتر کار می‌کردند.

محمدرضا کشوری‌فرد خاطرنشان کرد: این اشتباه بزرگ داور که موجب شد در نیمه نخست بازی، نتیجه مساوی شود، در تضعیف روحیه بازیکنان صبای قم تاثیر منفی گذاشت زیرا در همان شروع نیمه دوم گفتند سیاه‌جامگان گل زده و این اتفاقات مثل آب سردی روی بازیکنان ما بود.

وی با بیان اینکه اشکان خورشیدی نخستین نقش‌آفرین باخت صبا بود و هنرمندانه داوری کرد، افزود: آقای کامرانی‌فر بچه مشهد است و اصلا شنیده‌ایم هفته آخر در این شهر بوده، چطور رئیس دپارتمان داوری این کارها را می‌کند؟ آقای کامرانی‌فر مشکل دارد که این داور را می‌گذارد؛ مگر می‌شود یک داور در مدت 6 روز، سه بازی که سرنوشت سقوط کننده‌ها را مشخص می‌کند قضاوت کند؟
 
چرا پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان از نفرات اصلی استفاده نکرد؟

مدیر عامل باشگاه صبای قم راجع به استفاده تیم پرسپولس تهران از بازیکنان ذخیره خود برابر تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: برانکو گفته ما مثل تیم‌های قهرمان اروپایی به بازیکنان استراحت دادیم و آنهایی که بازی نکردند به زمین فرستادیم اما ایشان بداند که اینجا ایران است و اروپا نیست.

کشوری‌فرد بیان کرد: تیم پرسپولیس اگر قصد داشت به بازیکنان اصلی استراحت بدهد، چرا پنج روز قبل مقابل ذوب‌آهن این کار را نکرد؟ واقعا پیش از آن، چرا برابر پدیده که قهرمانی هم قطعی شده بود با تمام توان به زمین رفت؟ پرسپولیس در حالی که قهرمان شده بود با ترکیب اصلی مقابل پدیده و ذوب‌آهن بازی کرد ولی به سیاه‌جامگان که رسید، ذخیره‌ها را به زمین برد؟


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار