رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان قم خبر داد
در شهر قم درمجموع 67 پرونده اعتراضی نامزدها که در هیئت‌های اجرایی و نظارت رد‌صلاحیت شده بودند به هیئت عالی نظارت رسیده که در بررسی‌های اولیه همه این پرونده‌ها بررسی‌ شده‌اند اما تا امروز 34 پرونده تأیید و یک پرونده رد شده است.
کد خبر: ۴۱۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 06 May 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم گفت: صلاحیت ۳۴ نامزد رد صلاحیت شده در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهر قم در هیئت عالی نظارت تأیید شد.

احمد امیرآبادی فراهانی بابیان این‌که روند بررسی اعتراض‌های نامزدهای رد صلاحیت شده در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم در حال انجام است، اظهار داشت: در شهر قم درمجموع 67 پرونده اعتراضی نامزدها که در هیئت‌های اجرایی و نظارت رد‌صلاحیت شده بودند به هیئت عالی نظارت رسیده که در بررسی‌های اولیه همه این پرونده‌ها بررسی‌ شده‌اند اما تا امروز 34 پرونده تأیید و یک پرونده رد شده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای قم افزود: اسامی این افراد به فرمانداری ابلاغ‌شده است و از طریق فرمانداری به نامزدها ابلاغ خواهد شد. مابقی پرونده‌ها نیز در زمان قانونی بررسی و به فرمانداری ابلاغ می‌شود.

امیرآبادی ضرورت رعایت قانون در مدت‌زمان تبلیغات را یادآور شد و بیان کرد: انتظار می‌رود نامزدها و طرفداران آن‌ها در زمان قانونی تعیین‌شده برای تبلیغات ضوابط قانونی را رعایت کنند تا انشاءالله انتخاباتی باشکوه و پرشور داشته باشیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار