رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: دمای استان طی روزهای آتی ثابت است و تغییرات زیادی ندارد.
کد خبر: ۴۱۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹ 27 April 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان کمی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

وی ادامه داد: امروز در برخی از ساعات آب و هوای استان قم غبار آلود است، روزهای پنج شنبه و جمعه نیز شاهد وزش باد شدید در استان هستیم.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: امروز کمترین دمای استان 12 درجه و بیشترین دمای قم 27 درجه است، امروز وزش باد در استان قم با جهت شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه کمترین و بیشترین دمای استان 12 درجه و 27 درجه خواهد بود، طی این دو روز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با سرعتی بین 50 تا 65 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر گرد و خاک را عصرها در استان قم شاهد بودیم و این روند تا چهار روز آینده در استان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: دمای استان طی روزهای آتی ثابت است و تغییرات زیادی ندارد، از ابتدای هفته آینده دمای استان قم دو تا سه درجه  افزایش پیدا می‌کند.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت گرم ترین نقطه استان منطقه جمکران با 33 درجه و سردترین نقطه استان قم هم منطقه دستجرد با 10 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین و کمترین دمای ثبت شده در شهر قم 31 درجه و 12 درجه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار