استاندار قم گفت: با توجه به شروع تبلیغات انتخاباتی باید مراقبت کرد تا در ایام نیمه شعبان، ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر به ستاد تبلیغاتی تبدیل نشود.
کد خبر: ۴۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: در طول سال با ایام مختلفی مواجه هستیم که حضور گسترده زائران در قم را خواهیم داشت لذا باید به این ایام توجه بیشتری شود و تدابیری برای رفاه حال زائران اندیشیده شود.

وی گفت: برای ارائه بهترین خدمات و ایجاد رضایت زائران لازم و ضروری است که هماهنگی و همکاری بین بخش‌های مختلف خدماتی و انتظامی ایجاد شود.

استاندار قم افزود: ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های صورت گرفته از زائران در این ایام کمک فراوانی به ما می‌کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار ما می‌گذارد.

هدف ما رضایتمندی زائران است

وی تصریح کرد: همه اقدامات ما با هدف رضایتمندی زائران صورت می‌گیرد و باید تمام تلاش را به کار گرفت تا این رضایتمندی افزایش یابد.

صادقی عنوان کرد: باید تدابیری صورت بگیرد تا مقاطع بحران‌خیز شناسایی، فیلمبرداری و آنالیز شوند و آمادگی لازم برای برخورد با این نقاط بحرانی ایجاد شود.

وی به برخی اقدامات در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی کار پسندیده‌ای است اما نباید به گونه‌ای باشد که در سطح شهر ایجاد ترافیک کند لذا باید در چیدمان این ایستگاه‌ها مراقبت صورت بگیرد.

استاندار قم تصریح کرد: مدیران و نهادها برای این ایام باید برنامه‌ریزی، آموزش و توجیهات لازم را با زیرمجموعه‌های خود داشته باشند تا به بهترین نحو این مراسم‌ برگزار شود.

وی به مسئله امنیت هم اشاره و آن را دارای اهمیت دانست و گفت: موضوع امنیت به خصوص در این مراسم‌ها از الویت‌هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

صادقی این موضوع را نیز یادآور شد که با توجه به انتخابات پیش رو باید مراقبت کرد تا در این مراسم‌ها و به ویژه در ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر ستاد تبلیغاتی راه نیفتد و توهین یا حمایت از نامزد انتخابات در آن صورت نگیرد و موجب برهم خوردن جو معنوی نشود.

وی با بیان اینکه برای خدمت به زائران نظم، انظباط و اخلاق را باید مد نظر داشت، ابراز داشت: امیدواریم هرسال شاهد بهبود خدمات به زائران در این استان باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار