رئیس هیئت کبدی استان قم از حضور رئیس فدراسیون کبدی دانمارک در قم و استفاده از تجربیات کبدی قم برای پیشرفت کبدی در این کشور اروپایی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۱ 23 April 2017
به گزارش تابناک قم، مسلم رشیدی اظهار داشت: آلن بو یاکوبسن، رئیس فدراسیون کبدی دانمارک به کشورمان سفر کرده است و بر اساس برنامه‌ای از پیش تدوین شده، برای بررسی برنامه‌های رشد کبدی در قم به شهر قم سفر کرده است.

وی افزود: رشته کبدی در دانمارک رشته‌ای نوپا محسوب می‌شود و با توجه به سوابق روشن ایران در رشته کبدی و شناخته شدن به عنوان یکی از قدرت‌های کبدی آسیا و جهان، دانمارک می‌خواهد از برنامه رشد و توسعه کبدی در استان قم و سایر استان‌ها الگوگیری کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: بر این اساس، آلن بو یاکوبسن، رئیس فدراسیون کبدی دانمارک در پایان هفته گذشته به قم سفر کرد و در جلسه‌ای مشترک با هیئت کبدی استان قم و مسئولان اداره ورزش و جوانان قم در مورد توسعه همکاری‌ها بین طرفین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رشیدی بیان داشت: این مقام فدراسیون کبدی دانمارک سپس در تمرین تیم کبدی استان قم که از نفراتی با سابقه حضور در تیم ملی ایران برخوردار است حاضر شد و از نزدیک با روال کاری و تمرینی کبدی کاران قمی آشنا شد و دقایقی با کبدی کاران استان قم نیز صحبت کرد.

وی عنوان کرد: بدون تردید باز شدن پای مربیان و مسئولان کبدی کشورهای مختلف به ایران و به ویژه قم، نقش مهمی در توسعه برند کبدی استان قم هم در میان رشته‌های ورزشی فعال و پرمخاطب در قم و هم در میان سایر استان‌ها ایفا می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: کبدی قم امسال در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت و تلاش ما بر بازگشت کبدی قم به روزهای خوش گذشته است ضمن این که یک کبدی کار جوان ما به نام محمد اورنجی در فهرست تیم ملی جوانان قرار دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار