نفرات برتر مسابقات سوارکاری کشور جام کرامت عصر جمعه با حضور 72 سوارکار از استانهای قم ، تهران ، مرکزی ، همدان ، البرز و مازندران در برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱ 22 April 2017
به گزارش تابناک قم، در این مسابقات علیرضا عامری، علیرضا خوشدل، حسین رضایی، داوود پور رضایی، کامیار وجدانی و مسعود برجیان موفق به کسب رتبه اول تا ششم مسابقات سوارکاری جام کرامت ارمغان آسیا در قم شدند.

در میان نفرات برتر مسابقات سوارکاری، کامیار وجدانی سوارکار قمی موفق به کسب رتبه پنجم شد و پنج نفر برتر دیگر از استان تهران بودند.

علیرضا عامری نفر اول مسابقات با اسب فلایر، علیرضا خوشدل با اسب کلینتون، حسین رضایی با اسب اکسیوس، داوود رضا پور با اسب علی بابا، کامیار وجدانی با اسب بودا و مسعود برجیان با اسبی به نام برایان در این مسابقه شرکت کرده و رتبه اول تا ششم را کسب کردند.

تعداد زیادی از تماشاگر از استان های قم و تهران با حضور در ورزشگاه کارگران قم این مسابقه را تماشا کردند. این مسابقات به میزبانی باشگاه ماهان قم برگزار شد.
در استان قم هشت باشگاه اسب سواری فعال است که در آنها 215 راس اسب نگهداری می شود و 30 ورزشکار حرفه ای نیز در قم وجود دارد.

در این استان به گفته مهدی طباطبایی رئیس هیات سوارکاری قم، حدود 400 راس اسب نیز به صورت سنتی نگهداری می شود که برخی آنها قابلیت حضور در مسابقات دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار