پنجمین جشنواره بین المللی اعتکاف در بخش های ادبی، هنری و علمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷ 05 April 2017
به گزارش تابناک قم، سید باقر تکیه ای در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره اعتکاف بر گستردگی این فریضه عبادی در کشور و توسعه در خارج از کشور، گفت: پنجمین جشنواره بین المللی اعتکاف با هم افزایی 22 دستگاه کشوری و بین المللی از جمله مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان مدارس علمیه اهل سنت، سازمان ارتباطات اسلامی و موسسه آل البیت برگزار می‌شود.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی اعتکاف، ادامه داد: جشنواره پنجم در بخش های ادبی؛ (رشته های شعر، داستان و خاطره)، هنری؛ (عکس، فیلم و مستند) و علمی؛ (مقاله، پژوهش و تالیف) برگزار می‌شود.  

معاون فرهنگی ستاد اعتکاف با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان می‌باشد، گفت: آثار از طریق سایت جشنواره به آدرس http://etekaffestival.ir/ و نیز آدرس پستی قم، 45متری صدوق، میدان مفید، کوچه 56، پلاک 25 واحد 1 صندوق پستی 1445-37195 قابل دریافت می‌باشد و شماره تلفن های 02532910338 و 02537757222 و رایانامه etekafqom@gmail.comنیز آماده پاسخگویی می‌باشند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه 4 دوره ی گذشته جشنواره اعتکاف در قم و تهران، افزود: با هماهنگی های انجام شده امیدوار هستیم، اختتامیه پنجمین جشنواره اعتکاف در آستان قدس رضوی برگزار شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار