معاون شهردار قم:
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از افتتاح سازه‌های پخش اذان در ۴۰ نقطه شهر خبر داد و گفت: ایجاد سازه‌های پخش اذان توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع از افتتاح و بهره‌برداری از سازه‌های پخش اذان در 40 نقطه شهر قم خبر داد و اظهار داشت: این سازه‌ها تعدادی نصب و مابقی نیز در 2 ماه آینده افتتاح می‌شوند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: این سازه‌ها در مناطقی که به دلیل نبود مسجد یا مناره صدای پخش اذان امکان ندارد این سازه‌های شکیل توسط سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سازه‌های پخش اذان توسط بخش خصوصی ایجاد و به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: توزیع طرح‌های زیباسازی در مناطق کم برخوردار و بافت قدیمی شهر که اجرای طرح‌های هنری به سختی پیاده سازی می‌شود دیواره‌نگاری و گرافیک شهری مورد توجه قرار گرفته است.

سامع ادامه داد: سال گذشته 70 درصد دیواره نگاری‌ها با هدف برخورداری مناطق قدیمی و کم برخوردار شهر در مناطق 2 و 5 و 6 انجام شد تا علاوه بر زیباسازی، انتقال پیام‌های محتوایی را به همراه داشته باشد.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم پروژه‌های بهبود سیمای شهری را در مناطق قدیمی و کم برخوردار را متمرکز بر دیواره‌نگاری و نقش برجسته عنوان کرد و گفت:‌در این راستا بهبود کیفیت پیاده روها، ایستگاه‌های اتوبوس، پل‌های ورودی و ساماندهی دیواره‌ها در دستور کار قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار