رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به اعزام‌های ورزشی بدون مجوز ورزشکاران قمی به کشورهای خارجی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۰۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، چندی قبل بود که تیمی متشکل از ورزشکاران مرد و زن قمی در رشته کیک بوکسینگ عازم شهر تفلیس در گرجستان شد و در یک دوره مسابقه بین‌المللی این رشته شرکت کرد. 

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در گفت‌وگو با همشهری با انتقاد از این اعزام‌ها مدعی شد این اعزام هرگز زیر نظر هیأت ورزش‌های رزمی استان قم و فدراسیون ورزش‌های رزمی نبوده و اگر در جریان این سفر خارجی اتفاقی برای کسی رخ می‌داد کسی پاسخگوی آن نبود. 

«جواد محمدزاده» اظهار کرد: هر تیم ورزشی که بخواهد از ایران در یک رویداد ورزشی برون‌مرزی شرکت کند باید مجوز حضور در آن مسابقه‌ها را از شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان دریافت کند. در حالی که بسیاری از اعزام‌ها به صورت خودسرانه صورت می‌گیرد و سازمان‌های ورزشی کشور در مورد آن مسئولیتی ندارند. 

وی افزود: هیچ تیمی از هیأت ورزش‌های رزمی قم و فدراسیون ورزش‌های رزمی به صورت رسمی به گرجستان اعزام نشده و هیچ گونه مسابقه رسمی نیز در این کشور وجود نداشته و مسئولیت این اعزام‌ها که به‌صورت اختیاری و بدون هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان و هیأت و فدراسیونی خاصی اعزام می‌شود بر عهده افراد هماهنگ‌کننده و افرادی است که اعزام می‌شوند. آن هم مسابقه‌هایی در 2 بخش مردان و زنان با دریافت هزینه از شرکت‌کنندگان و بدون این که مسابقه رسمی وجود داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار