نماینده اداره ورزش و جوانان در بخش سلفچگان که یکی از منتقدان روند برگزاری مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم است می‌گوید فوتبال در بخش‌های تابعه با توجه به عملکرد هیأت فوتبال استان تعطیل شده است.
کد خبر: ۴۰۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم، ناصر نظری اظهار می‌کند: با توجه به اظهارهای «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخابات هیأت فوتبال استان قم و ادعای تلاش در زمینه توسعه فوتبال، شرایط در قم به سمتی پیش رفته است که به انحلال هیأت‌های فوتبال شهرهای تابعه منجر شده است. 

وی می‌افزاید: هیأت‌های فوتبال شهرهای تابعه پس از 8 سال فعالیت از دوران حضور محمد متقیان در رأس هیأت فوتبال استان قم به طور رسمی منحل شده‌اند و این خلاف اساسنامه است. 

رئیس هیأت فوتبال استان قم می‌گوید: در سال 96 هیأت فوتبال شهرستان قم را راه‌اندازی می‌کند در حالی که این هیأت‌ها در شهرهای تابعه باید پیش از این راه‌اندازی می‌شد. 

نماینده اداره ورزش و جوانان در بخش سلفچگان می‌گوید: استان قم تک‌شهرستان بود و هیأت شهرستان نداشت؛ بنابراین شهرهای تابعه در اساسنامه به جای شهرستان‌ها صاحب حق رأی شدند و مشکلی هم وجود نداشت تا این که در آستانه انتخابات هیأت فوتبال استان قم برخی از این ناحیه احساس خطر کردند.

نظری تأکید می‌کند: تنها‌ بندی که از اساسنامه درباره مجمع انتخابات هیأت فوتبال قم اجرا شده همین است که شهرهای تابعه حذف شده است. ما 5 شهر تابعه داریم و در هر شهر 5 بخش داریم. اگر قرار باشد شهرهای تابعه نقشی در انتخابات نداشته باشند پس باید شهرستان‌ها نقش داشته باشند اما در حال حاضر کدام هیأت شهرستان در استان ما ابلاغ گرفته است؟ این یعنی فوتبال در این مناطق دیگر وجود ندارد و این برخلاف اساس توسعه فوتبال است و با جدیت معتقدیم قانون درباره برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان قم دور زده شده است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار