معاون استاندار قم:
معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با بیان اینکه طرح آرامش بهاری یکی از بهترین طرح‌های فرهنگی است گفت: برپایی خیمه معرفت در ورودی قم که محل تردد میلیون‌ها مسافر است اقدامی خوب از سوی اداره کل اوقاف محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۰۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲ 04 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، یونس عالی‌پور در حاشیه بازدید از خیمه معرفت حضرت علی بن جعفر(ع) با بیان اینکه طرح آرامش بهاری یکی از بهترین طرح‌های فرهنگی است اظهار کرد: برپایی خیمه معرفت در ورودی شهر قم که محل تردد میلیون‌ها مسافر است اقدامی خوب از سوی اداره کل اوقاف قم محسوب می‌شود.

وی افزود: در بازدیدی که از خیمه حضرت علی بن جعفر(ع) و دیگر خیمه‌های معرفت در سطح شهر داشتیم، شاهد اقدامات کاربردی و متناسب با شهر قم بودیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم با اشاره به تسلط مبلغان روحانی اوقاف در خیمه‌های معرفت به مباحث معرفتی و دینی خاطرنشان کرد: این مسئله سبب جذب اقشار مختلف مردم از جمله کودکان و نوجوانان می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی عنوان کرد: یکی از راهکارهای نیل به این هدف، طرح آرامش بهاری است و امیدواریم با توسعه اینگونه فعالیت‌ها، به سمتی حرکت کنیم که رهبری و بزرگان از مجموعه اقدامات صورت گرفته رضایت داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار