شهردار قم تاکید کرد
شهردار قم بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های پایدار گردشگری در قم برای رفاه مردم و زائرین تاکید کرد. در مقاطعی چون نوروز، نیمه شعبان و... در شهر قم شاهد حضور خیل عظیم زوار هستیم و به همین خاطر باید زیرساخت‌های گردشگری شهر قم تقویت شود.
کد خبر: ۴۰۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷ 02 April 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ضمن تبریک سال جدید، با اشاره به تغییر و تحول طبیعت اظهار کرد: همان‌طوری که طبیعت برگ‌ریزان کرده و پاییز و زمستان را پشت سر گذاشته تا بتواند شکوفا شود ما هم باید برگ‌ریزان داشته و آماده شکوفه زدن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با طاغوت‌های درونی خودمان مبارزه کرده و روح خود را برای حرکت جدی و شکوفا شدن آماده کنیم، خاطرنشان کرد: اگر سال را با نیت خیر و تحول آغاز کنیم قطعا شرایط بهتری برای ما رخ خواهد داد.

شهردار قم با اشاره به حضور سالیانه بیش از 20 میلیون زائر در این شهر اظهار کرد: در مقاطعی چون نوروز، نیمه شعبان و... در شهر قم شاهد حضور خیل عظیم زوار هستیم و به همین خاطر باید زیرساخت‌های گردشگری شهر قم تقویت شود.

وی ایجاد زیرساخت‌های پایدار و نهادینه‌سازی آنها را در شهر قم ضروری عنوان کرد و گفت: کسی که وارد شهر قم می‌شود باید بداند کجا می‌آید و کجا باید برود و هدف و مقصد آن و وضعیت اسکان آن باید روشن باشد.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی به زائرین و مسافرین باید به صورت مکانیزه صورت گیرد بیان کرد: ما در حال حرکت قدم به قدم برای تقویت زیرساخت‌های شهر قم هستیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار