مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان پدر و فرزند از داخل چادر مسافرتی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، با اشاره به گشت‌زنی نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به صورت پیاده در بوستان‌ها و محل‌های اسکان شهری اظهار کرد: شهرداری امسال حدود 10 بوستان و محل اسکان شهری را برای استراحت موقت زائرین و مسافرین نوروزی مشخص کرده است که نیروهای سازمان به صورت مستمر بر روند تامین ایمنی این مکان‌ها نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در حین گشت‌زنی در صورت هرگونه مشکلی برای مردم به صورت امدادرسانی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام صورت گرفته در حین گشت‌زنی نیروهای سازمان جان پدر و فرزند توسط عوامل اتش نشانی در پارکینگ شماره چهار مسجد جمکران نجات داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزئیات این حادثه بیان کرد: پدر و فرزندی در پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران برای اسکان موقت اقدام به برپایی یک تخته چادر مسافرتی کرده و از منقل و زغال برای تامین گرما استفاده کرده بودند.

وی با بیان اینکه عدم توجه به مسائل ایمنی موجب حادثه در این چادر شده بود گفت: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای گشت زنی پیاده سازمان هر دو پدر و فرزند از مرگ نجات یافتند و از داخل چادر خارج و تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان ولی عصر انتقال داده شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار