رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم:
رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم از رقابت‌ کشتی‌گیران قم در مسابقات فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۵ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، محسن وزیری اظهار کرد: در سال جدید به دنبال موفقیت در میادین مختلف کشتی نظیر رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور هستیم و با ایجاد تمامی امکانات و شرایط لازم برای استعدادها و قهرمانان این رشته برای کسب سهمیه ملی در تمام رده‌های سنی نیز تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: کشتی قم در تمام رده‌های سنی با بهره‌گیری از دانش مربیان خوب خود پویا و فعال است، هر ساله به واسطه سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که در رده‌های سنی پایه انجام می‌شود استعدادهای جدیدی از کشتی قم به سطح اول کشتی کشور معرفی می‌شود و این روند را همچنان ادامه می‌دهیم.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم تصریح کرد: روند پیشرفت کشتی قم را در سال 1396 ابتدا از پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور پیگیری می‌کنیم، رقابت‌هایی که از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تیم فرنگی قم با استعدادهای بومی این رشته به مصاف حریفان می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی پیکارهای لیگ کشتی باشگاه‌های کشور در خانه کشتی، عنوان کرد: این مسابقات با عنوان لیگ سیصد روزه تا قبل از پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های جهان به انجام می‌رسد تا قهرمانان ایران با قدرت در این جام به میدان بروند.

وزیری خاطرنشان کرد: قم در لیگ کشتی آزاد نماینده‌ای ندارد اما در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های بیمه رازی، رعد پدافند هوایی تهران و ستارگان کاشان با یکدیگر رقابت می‌کنند و در گروه دوم نیز تیم‌های ستارگان ساری، پاس رستم‌کلا  و هیأت‌‌‌ کشتی البرز پیکار خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور تیم کشتی فرنگی قم در مسابقات لیگ سال 96، یاد آور شد: تیم‌های حاضر در لیگ کشتی فرنگی نیز در دو گروه مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که تیم قم با نام شهدای مدافع حرم در گروه نخست با تیم‌های بیمه رازی، تک‌تاز نوشهر و پاس هم‌گروه شده است.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم به تیم‌های حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی نیز اشاره و بیان کرد: در این گروه تیم‌های کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه دارنده رتبه سوم مسابقات 2016 باشگاه‌های جهان، دانشگاه پیام نور، شرکت حمل و نقل مهام علیان کوهدشت لرستان و هیأت‌‌‌ کشتی البرز به رقابت می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار