سخنگوی کمیته حمل و نقل ترافیک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم از توقف ۵۰ خودرو حادثه‌ساز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ حمید عرب لارینی با بیان اینکه در ساعات تحویل سال ۱۳۹۶ در استان قم شاهد رشد سفرها بودیم گفت: آمار ثبت شده عدد یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر سفر با وسایل نقلیه به استان قم را نشان می‌دهد که رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه در ساعات تحویل سال نو تمامی پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر تکمیل ظرفیت شده بودند اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و متناسب با شعار راهور در سال جدید مبنی بر پرهیز از خطر، آرامش در سفر و نیز برابر دستور فرمانده انتظامی استان، هیچگونه حمل خودرو با جرثقیل را در ایام نوروز نخواهیم داشت.

عرب لارینی با اعلام این خبر که روزانه تردد ۱۶۰ هزار خودرو در سطح شهر قم را در روزهای گذشته داشته‌ایم افزود: تصادفات خسارتی داخل شهر ۱.۲۵ درصد کاهش اما تصادفات جرحی ۴ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت از ۲۵ اسنفدماه تا روز گذشته در سطح شهرستان قم خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین فاصله زمانی ۵۰ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

‌سخنگوی کمیته حمل و نقل ترافیک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ضمن تصریح بر عدم اجرای طرح ترافیک در ایام نوروز در سطح شهر قم تاکید کرد: با هرگونه تخلف حادثه ساز ناشی از سرعت و سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز، برابر مقررات برخورد خواهیم کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار